بوریس جانسون به انتقال پول مودیان به معشوقه خود متهم شد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthبوریس جانسون به انتقال پول مودیان به معشوقه خود متهم شد
بوریس جانسون به انتقال پول مودیان به معشوقه خود متهم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2021
اشتراک
نماینده حزب کارگر انگلیس نخست وزیر این کشور را به پاسخگویی به مالیات دهندگان در خصوص اعطای کمک‌های دولتی به معشوقه‌اش فراخواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Mirror، آنجلا راینر، نماینده حزب کارگر انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور را به پاسخگویی به مالیات دهندگان در خصوص اینکه آیا حقیقتا در اعطای کمک‌های دولتی به جنیفر آرکوری، معشوقه سابق جانسون تفاوت خاصی در نظر گرفته شده است، فراخواند.

اعتراف تاجر آمریکایی به داشتن رابطه عاشقانه با بوریس جانسون - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
اعتراف تاجر آمریکایی به داشتن رابطه عاشقانه با بوریس جانسون

راینر خاطرنشان کرد که طی هفته گذشته اطلاعاتی که گواه بر سو استفاده حزب محافظه کار کشور از پول بودجه است، منتشر شده است؛ در این رابطه، پرونده ارتباط جانسون با آرکوری اهمیت تازه ای پیدا می کند.

در نامه منتشر شده از راینر آمده است: در پی انتقال دو میلیارد پوند از قراردادهای دولتی به حامیان مالی و دوستان حزب محافظه کار در طی شیوع ویروس کرونا، نگرانی عمومی قابل توجه و موجهی در مورد " خویشاوندسالاری" و برخورد ویژه با افراد نزدیک به حزب وجود دارد.

نماینده حزب کارگر انگلیس از جانسون می خواهد كه برای اطمینان مردم کشور از اینکه هیچ گونه  کمک های مالی دولتی یا دسترسی ترجیحی برای جنیفر آرکوری وجود ندارد، اقدام فوری انجام دهد. راینر در نامه خود، با استفاده از روابط موجود با وزرای محافظه کار و اعضای پارلمان، بر انتشار اطلاعات دقیق در مورد شرکت هایی که از طریق VIP به اصطلاح قرارداد دولتی دریافت کرده اند، اصرار دارد.

Mirror می نویسد: اکنون مقامات انگلیسی قصد دارند تحقیق در مورد اینکه آیا برخورد ارجحانه ای با آرکوری وجود داشته است را مجددا آغاز کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала