پوتین درباره واکسینه نشدن خود در مقابل دوربین ها گفت

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره واکسینه نشدن خود در مقابل دوربین ها گفت
پوتین درباره واکسینه نشدن خود در مقابل دوربین ها گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه، از واکسیناسیون در حالت باز برای رسانه ها خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: همانطور که رهبران کشورهای دیگر واکسیناسیون علیه کرونا را در مقابل دوربین ها انجام دادند، من نخواستم مثل "میمون" از همان شیوه واکسیناسیون آنها تقلید کنم.

حمله سایبری به کانال تلویزیونی در استرالیا بخاطر پخش برنامه ای درباره پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2021
حمله سایبری به کانال تلویزیونی در استرالیا بخاطر پخش برنامه ای درباره پوتین

پوتین در مصاحبه ای در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" که از کانال تلویزیونی "روسیه-۱" پخش می شود، گفت: آیا ما واقعاً باید با شما مثل میمون تقلید کار باشیم؟ یا کاری، باید [مثل] کسی در جایی انجام دهیم؟ خوب، احتمالاً نه، زیرا اگر در این سطح کسی بخواهد چیزی را جعل کند یا تقلب کند، انجام آن کار دشواری نیست. شما می توانید این تزریق را نشان دهید، اما در واقع نمک تزریق کنید، هر چه باشد کفیر مقداری آب پرتقال ... شوخی می کنم، البته فقط ویتامین ها. خوب، از نظر من این کار جدی نیست.

رئیس جمهور افزود: درجه حرارت من قبل از واکسیناسیون اندازه گیری شده است. به نظر من همه چنین می كنند.

در همان زمان، رئیس جمهور به اهمیت واکسیناسیون برای شهروندان اشاره کرد: اگر آنها می خواهند احساس اطمینان کنند که مریض نمی شوند و عواقب جدی بعد از بیماری نخواهند داشت واکسیناسیون را انجام دهند.

رهبر روسیه در مورد سه واکسن علیه ویروس کرونا گفت: "آنها موثر، قابل اعتماد و ایمن هستند. امیدوارم که همه این خصوصیات باقی بماند. بالاخره بیش از ۶ میلیون نفر قبلاً واکسینه شده اند که رقم بسیار مناسبی است. از این تعداد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افرادی هستند که قبلاً یک واکسن مضاعف دریافت کرده اند، اولین و دومین دوز تزریق انجام شد، احتمالاً با این واکسیناسیون همه چیز ممکن است، اما تاکنون خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته است، هیچ عارضه جانبی جدی از واکسن روسی شناسایی نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала