آیا دشمن پاسخ ترور فخری‌زاده را خواهد داد؟

© Photo / IRNAامیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
اشتراک
وزیر دفاع: ملت بزرگ ایران اسلامی تقاص این اقدام ددمنشانه را پس خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اعلام کرد که دشمن پلید و جنایتکار بداند قطعاً پاسخ این رفتار ننگین خود را خواهند دید و ملت بزرگ ایران اسلامی تقاص این اقدام ددمنشانه را پس خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت:« راه شهید فخری‌زاده باقدرت ادامه خواهد یافت و پیگیری‌های جدی جهت تحقق کامل تلاش‌های علمی و فنی این شهید برجسته در تمامی‌ حوزه‌هایی که بدان‌ها اشتغال داشته است دنبال می‌شود که در همین راستا رونمایی از واکسن ایرانی «فخرا»  نمونه‌ای از این تلاش‌های ناتمام او بوده است.

محسن فخری زاده توسط سلاح یک تنی کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2021
گزارش و تحلیل
محسن فخری زاده توسط سلاح یک تنی کشته شد

دشمن پلید و جنایتکار بداند اگر دست ناپاک‌شان به خون پاک و مطهر فرزند برومند ایران اسلامی و چهره ممتاز و برجسته علمی کشور آلوده شد قطعاً پاسخ این رفتار ننگین خود را خواهند دید و ملت بزرگ ایران اسلامی تقاص این اقدام ددمنشانه را پس خواهد گرفت.

دستیابی به موفقیت آغاز فاز اول کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا، ثمره تلاش خستگی‌ناپذیر شهید محسن فخری‌زاده و همکاران پرتلاش آنها در «سپند» بود که با تزریق این واکسن به فرزند برومند ایشان امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این کار تحقیقاتی به نتایج مطلوب رسیده و ملت بزرگ ایران از آن متنفع شوند».

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال گذشته با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند دفاعی و هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

وزیر دفاع ایران مدتی قبل طی پیامی اعلام کرده بود که بدون تردید مبارزه جهانی با تروریسم و خشونت نیازمند کنار گذاشتن رفتارهای دو گانه در مبارزه با تروریسم دولتی است. از این رو جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم و خشونت، که در طول ۴ دهه گذشته ۱۷ هزار نفر از شهروندان ومقامات عالی کشور را در نتیجه اقدامات تروریستی از دست داده، ضمن محکومیت این اقدامات خواستار پیوستن جامعه جهانی به محکومیت این حرکت غیر انسانی، غیر قانونی و جنایت آمیز که خلاف اصول بنیادین حقوق بشر، حقوق بین الملل و اصول مصرح در منشور ملل متحد است،می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала