اگر پول کم دارید، این تلفن های هوشمند را بخرید

© REUTERS / Albert Geaاگر پول کم دارید، این تلفن های هوشمند را بخرید
اگر پول کم دارید، این تلفن های هوشمند را بخرید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اشتراک
تلفن های هوشمند سامسونگ آ32، ایفون 8، وان پلاس در لیست بهترین دستگاه های پیشنهادی برای خرید یک تلفن به صرفه قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران شرکت مشاور International Data Corporation  - IDC گزارش می دهند که هفت گوشی برتر در محدوده قیمت 20-30 هزار روبلی (300 تا 450 دلار) را می توان پیدا کرد که هم ارزان قیمت هستند و هم خرید انها به صرفه است. این امتیاز شامل سامسونگ گلکسی  A32 است - نسخه گوشی هوشمند با 128 گیگابایت حافظه داخلی در بازار حدود 310 دلار تخمین زده شده است.

خطر جدی آیفون 12 برای قلب  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2021
خطر جدی آیفون 12 برای قلب

کارشناسان به صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ آن اشاره کردند که از نمایش تصاویر با فرکانس 90 هرتز پشتیبانی می کند. این لیست از سوی دیگر شامل Xiaomi Poco X3 بود که سازندگان آن عملکردی بالا، میزان قابل توجهی از حافظه و دوربینی با چهار لنز را به قیمت 300 دلار می توان تهیه کرد.

از سوی دیگر گوشی Realme 7 Pro به عنوان دستگاهی با سریعترین شارژ شناخته شده است - باتری آن در مدت 34 دقیقه 100 درصد شارژ می شود. این کارشناسان مدل نورد از وان پلاس دستگاهی با کیفیت و ارزان می نامیدند. آیفون 8 نیز در بالای این لیست قرار دارد.

پیش از این در خبرها امده بود که شرکتی که هشت سال در تعمیر تجهیزات تلفن کار می کند، متوجه شده است که بیشتر اوقات شرکت وی با آیفون سر و کار دارد. آیفون حدود 20 درصد از کل حجم دستگاه های مورد نیاز به تعمیر را تشکیل می دهند. بر این اساس ، این آمار می تواند نشانگر این باشد که تلفن های هوشمند اپل نسبت به مدل های دیگر کمتر قابل اعتماد هستند. این متخصص تعمیر تلفن همراه، محصولات سامسونگ را در جایگاه دوم قرار داد که 15 درصد از برنامه ها را شامل می شود و گوشی های هواوی در جایگاه سوم قرار دارند. شیائومی در جایگاه بعدی قرار دارد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала