سیاستمدار آلمانی اتحادیه اروپا را به خرید "اسپوتنیک وی" فراخواند

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر سیاستمدار آلمانی اتحادیه اروپا را به خرید "اسپوتنیک وی" فراخواند
سیاستمدار آلمانی اتحادیه اروپا را به خرید اسپوتنیک وی فراخواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
اشتراک
رئیس ایالت تورینگن آلمان خرید واکسن کرونای "اسپوتنیک وی" را برای اتحادیه اروپا ضروری دانست.

به گزارش اسپوتنیک، بودو راملوف، رئیس ایالت تورینگن آلمان، از دولت این کشور خواست تا اتحادیه اروپا را متوجه این موضوع کند که خرید واکسن کرونای "اسپوتنیک وی" از تولید کنندگان آن ضروری است.

پرواز از آلمان به روسیه برای تزریق واکسن اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
پرواز از آلمان به روسیه برای تزریق واکسن "اسپوتنیک وی"

روزنامه "Ostthüringer Zeitung" آلمان به نقل از راملوف نوشت: به نظر من، "اسپوتنیک وی" فرصتی عالی برای بازگشت به زندگی عادی در اسرع وقت است. من از دولت آلمان می‌خواهم تا برای اتحادیه اروپا روشن کند که اکنون لازم است میزان مناسب واکسن از تولید کنندگان "اسپوتنیک وی" خریداری شود.

رئیس ایالت تورینگن آلمان همچنین افزود که وی ارجحیت خاصی برای دریافت واکسن ندارد. وی گفت: هنگامی که نوبت من باشد، واکسن موجود را دریافت خواهم کرد.

راملوف اظهار داشت: من از عوارض جانبی اصلاً نمی ترسم؛ من مرتباً علیه آنفولانزا واکسینه می‌شوم. واکنش بدن بیانگر آن است که واکسن موثر است.

آژانس دارویی اروپا بررسی انطباق واکسن "اسپوتنیک وی" با استانداردهای اتحادیه اروپا را از چهارم ماه مارس آغاز نموده است.

"اسپوتنیک وی" از نظر تعداد تأییدیه‌هایی که از سوی نهادهای نظارتی دولتی دریافت می‌شود، دومین داروی برتر در جهان برای پیشگیری از ویروس کروناست. این واکسن در حال حاضر توسط 45 کشور با مجموع بیش از 1.1 میلیارد نفر جمعیت ثبت شده است. مجارستان و اسلواکی استفاده از "اسپوتنیک وی"  را به صورت جداگانه و پیش از ثبت از سوی آژانس دارویی اروپا، تصویب کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала