ژنرال نیروی زمینی ترکیه در سانحه سقوط هلیکوپتر نظامی کشته شد

© AFP 2023 / Bulent Kilicژنرال نیروی زمینی ترکیه در سانحه سقوط هلی کوپتر نظامی کشته شد
ژنرال نیروی زمینی ترکیه در سانحه سقوط هلی کوپتر نظامی کشته شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
اشتراک
رئیس دفتر منطقه ای حزب حرکت ملی در ترکيه گفت که فرمانده سپاه هشتم نیروی زمینی ترکیه در الازیگ، ژنرال عثمان ارباش در یک سقوط هلیکوپتر نظامی در شرق کشور کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس دفتر منطقه ای حزب حرکت ملی در ترکيه گفت که فرمانده سپاه هشتم نیروی زمینی ترکیه در الازیگ، ژنرال عثمان ارباش در یک سقوط هلیکوپتر نظامی در شرق کشور کشته شد.

9 کشته در پی سقوط هلیکوپتر نظامی در ترکیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
سقوط هلیکوپتر نظامی در ترکیه

پیش از این، وزارت دفاع ترکیه گزارش داده بود که در سقوط یک بالگرد نظامی در شرق ترکیه 9 سرباز ترکیه کشته و 4 نفر زخمی شده اند.

این مقام ترک در توئیتر خود نوشت: "فرمانده سپاه 8 نیروی زمینی ترکیه در الازیگ، ژنرال عثمان ارباش، در یک سقوط هلی کوپتر در بیتلیس کشته شد."

طبق اطلاعات اولیه، علت این فاجعه می تواند آب و هوای بد منطقه یا نقص فنی در هلی کوپتر باشد.

وزارت دفاع ترکیه از سقوط یک بالگرد نظامی در استان بیتلیس در ترکیه خبر داد. این حادثه در نتیجه نقص فنی رخ داده است. گفته می شود در این حادثه 9 سرباز کشته شده و 4 خدمه دیگر زخمی شده اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: "این بالگرد ساعت 13:55 (به وقت مسکو) برای طی مسیر بینگول به تاتوان از زمین بلند شد و در ساعت 14:25 دقیقه (به وقت مسکو) ارتباط با این بالگرد قطع شد. بلافاصله یک هواپیماهای بدون سرنشین، یک هواپیمای اس ان-235 و یک بالگرد برای جستجو اعزام شدند. در نتیجه این عملیات جستجو مشخص شد که بالگرد سقوط کرده است. در محل این حادثه 9 کشته و 4 زخمی پیدا شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала