چرا خانم میلیونر 94 ساله از نوه هایش به دادگاه شکایت کرد؟

© Fotolia / Gino Santa Mariaچرا خانم میلیونر 94 ساله از نوه هایش به دادگاه شکایت کرد؟
چرا خانم میلیونر 94 ساله از نوه هایش  به دادگاه شکایت  کرد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2021
اشتراک
در ایالات متحده ، بورلی شوتنشتاین میلیونر 94 ساله از ایالت فلوریدا ، نوه های خود را که سالها ثروت وی را حیف و میل می نمودند، مجازات کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، یک خانم مسن حدود 15 سال پیش به نوه های خود اوان و آوی را که اکنون 39 و 33 ساله هستند، سفارش کرده بود، مواظب و مراقب ثروت وی باشند. . آنها تقریباً 80 میلیون دلار از ثروت مادربزرگ خود مدیریت می کردند. تقلبات آنها توسط وکلای خانم بورلی لو رفت. آنها دریافتند که نوه ها از طرف مادربزرگ خود معاملات خطرناکی انجام می دهند و در ابزارهای پیچیده مالی سرمایه گذاری می کنند.

​همچنین ، ایوان و آوی معاملات مختلفی را انجام دادند که نیاز به تأیید مادربزرگ خود داشتند تا حداکثر پورسانت را دریافت کنند. علاوه بر این ، نوه ها به کلاهبرداری به میزان یک میلیون دلار از کارت اعتباری مادربزرگ خود و جعل حداقل یک سند مالی متهم شدند.

بورلی که به تقلب کاری  نوه های خود مشکوک بود ، طی یک سال موارد سوءاستفاده از ثروت خود را در دفترچه ای می نوشت. وقتی همه چیز روشن شد ، او به دادگاه حکمیت مراجعه کرد. این میلیونر همچنین موفق شد بانکی را که نوه هایش در آن کار می کردند تحت پیگرد قانونی قرار دهد چون این  بانک جلوی تقلبات آنها را نمی گرفت.

دادگاه حکمیت  مالی نوه های میلیونر و بانک متخلف را ملزم  کرد 19 میلیون دلار غرامت به خانم بورلی شوتنشتاین بپردازند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала