شرط روحانی برای بازگشت به تعهدات برجامی

© AP Photo / Jason DeCrowشرط روحانی برای بازگشت به تعهدات برجامی
شرط روحانی برای بازگشت به  تعهدات برجامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.02.2021
اشتراک
رئیس جمهور ایران: راهبرد تهران در قبال برجام کاملا مشخص است، لغو عملی و نه صرفا بر روی کاغذ تحریم ها از سوی آمریکا بازگشت ما را به اجرای تعهداتی که طبق برجام آنها را کاهش داده ایم، به همراه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در تماس تلفنی با گای پارملین، رئیس جمهور کنفدراسیون سوئیس، اظهارداشت: حل مشکلات از طریق تهدید، فشار و زور، در برابر مردم ایران یقینا شکست خورده است. فشار حداکثری آمریکا با مقاومت ملت ایران به طور کامل با شکست مواجه شده و تنها با روش های مبتنی بر عقلانیت و احترام متقابل است که می توان بر مشکلات فائق آمد.

روحانی همچنین بازکردن و بحث مجدد پیرامون برجام به عنوان محصول تلاش طولانی کشورهای مختلف را غیرممکن و مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت دانست و گفت: راهبرد تهران در قبال برجام کاملا مشخص است. لغو عملی و نه صرفا بر روی کاغذ تحریم ها از سوی آمریکا بازگشت ما را به اجرای تعهداتی که طبق برجام آنها را کاهش داده ایم، به همراه خواهد داشت.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: اکنون توپ در زمین آمریکا است و هر موقع تحریمهای غیرقانونی را به طور عملی کنار بگذارد، همه چیز در مسیر درست قرار خواهد گرفت. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала