نامه اعتراضی احمدی نژاد به حسن روحانی

© AFP 2023 / ALI AL-SAADIنامه اعتراضی احمدی نژاد به حسن روحانی
نامه اعتراضی احمدی نژاد به حسن روحانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2021
اشتراک
احمدی نژاد با اعلام مراتب اعتراض خود نسبت به برخورد قهرآمیز با گروه‌هایی از مردم در روز ۲۲ بهمن، مراتب اعتراض خود را در نامه ای به حسن روحانی اعلام نمود.

به گزارش اسپوتنیک کانال تلگرامی دولت بهار در نامه ای اعتراض خود را به حسن روحانی در باره برخورد نامناسب با مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام نمود، وی تصریح کرد که چنانچه این اقدامات با دستور و نظر جناب عالی نبوده است و یا با این اقدامات مخالفید، مردم انتظار دارند ضمن برخورد قاطع با این عوامل، نتیجه را به اطلاع عموم برسانید.

متن خلاصه این نامه به شرح زیر است:

محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.01.2021
متن نامه احمدی نژاد به روحانی: از جنگ جلوگیری کنید

جناب آقای حسن روحانی

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جمعی از مردم از اقشار مختلف از سراسر کشور -به صورت خودجوش و بدون نظر اینجانب- اعلام نمودند که علاقمندند روز ۲۲ بهمن در میدان ۷۲ نارمک گرد هم آیند و جشن سالگرد انقلاب را البته با رعایت مقررات بهداشتی برگزار نمایند.

متأسفانه از صبح روز ۲۲ بهمن، انبوه مأمورین با کمک لباس شخصی‌ها از فاصله دور کل محدوده میدان ۷۲ را به محاصره درآورده و با نصب موانع، راه را بر عبور و مرور مردم بستند. آنها با تهدید و ارعاب و بعضاً ضرب و شتم، مردم بی‌گناه را که با عشق به آرمان‌های انقلاب در تلاش برای حضور در مراسم بودند از نزدیک شدن به محدوده منع کرده و یا متفرق می‌کردند.

شدّت برخورد به حدی بود که برخی از جانبازان حاضر در پشت موانع دچار مشکل تنفسی شدند.

روز ۲۲ بهمن چندین گروه از مأمورین با تجهیزات و دوربین‌های پیشرفته مستقیماً وضعیت میدان ۷۲ و اطراف آن را برای آن ستاد و دیگر مراکز امنیتی پخش می کردند.

وقتی مقامات کشور این امر حداقلی یعنی جشن ملی و مذهبی انقلاب را بر نمی‌تابند و آشکارا قانون اساسی و حقوق ملّت را زیر پا می‌گذارند تکلیف نحوه اداره کشور کاملاً معلوم می‌شود.

چنانچه این اقدامات با دستور و نظر جنابعالی نبوده است و یا اینکه شما با این اقدامات مخالفید، مردم انتظار دارند ضمن برخورد قاطع با عوامل این حادثه، نتیجه را به اطلاع عموم برسانید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала