نگرانی‌ کسب و کارهای آنلاین از فیلتر شدن اینستاگرام +عکس

© AP Photo / Amr Alfikyتلاش برخی از نهادها در ایران برای فیلتر اینستاگرام
تلاش برخی از نهادها در ایران برای فیلتر اینستاگرام  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۴۷ هزار فروشگاه ایرانی در دوران کرونا در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، کسب و کارهای رونق گرفته در فضای مجازی به ویژه در اینستاگرام پس از فیلتر شدن تلگرام در ایران، اکنون نگران مسئله فیلتر شدن اینستاگرام هستند که به دنبال برخی از اتهامات وارد شده به وزیر ارتباطات و فرا خواندن وی به دادسرا و بازجویی از ایشان به دلیل عمل نکردن به دستور فیلتر بوجود آمده و شدت گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

به گفته سخنگوی دولت ایران، با شیوع کرونا، بیش از هر زمان دیگری صفحات مجازی در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفتند و کمی از ضرر و زیانی که به کسب و کارها وارد شده بود جبران شد. در حدود یک میلیون نفر از طریق اینستاگرام امرار معاش می‌کنند اما اکنون به علت زمزمه‌های فیلتر شدن اینستاگرام، صاحبان این کسب‌ و کارهای اینترنتی دوباره نگران وضعیت خود شده‌اند.

کاربران بسیاری از اینکه مردم هر بار از فیلتر شدن تلگرام و اینستاگرام رنج می‌برند گلایه می‌کنند و امیدوارند فیلتر شدن اینستاگرام در حد همین صحبت‌ها باقی بماند. برخی از کاربران با کنایه به صحبت یکی از نمایندگان مجلس عنوان می‌کنند این کسب و کارها خفت است و همان بهتر که اینستاگرام فیلتر شود.

اما کاربرانی که از طریق اینستاگرام امرار معاش می‌کنند بسیار نگران فیلتر شدن اینستاگرام هستند و عنوان می‌کنند با توجه به شرایط اقتصادی در ایران و با وجود کرونا، این اتفاق صدمه بزرگی به مردم خواهد زد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала