بیکاری در عربستان بیداد می‌کند

CC0 / Pixabay/apriltan18 / بیکاری در عربستان بیداد می‌کند
بیکاری در عربستان بیداد می‌کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد بیکار در عربستان با هشتگ « تجمع افراد بیکار» بر سوء مدیریت مقامات سعودی تاکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «عربی 21»، افراد بیکار در عربستان با هشتگ « تجمع افراد بیکار» بر سوء مدیریت مقامات سعودی تاکید کردند.

آنهاا گفتند:«عربستان به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای عربی و بزرگترین تولید کننده نفت در جهان است که این مسئله بر بیکاری افراد تاثیری نداشته است.

پوتین: خطرات اصلی در جهان همچنان بیکاری گسترده و فقر هستند - اسپوتنیک ایران
پوتین: خطرات اصلی در جهان همچنان بیکاری گسترده و فقر هستند

بر اساس داده‌های اداره کل آمار عربستان در هفته گذشته، نرخ بیکاری در بین سعودی‌ها در پایان سه ماهه دوم سال گذشته 15.4 درصد بوده است. فعالان سعودی برخی از اطلاعات مقامات مربوط به بیکاری را از طریق هشتگ منتشر کردند ، از جمله اینکه 53.5 درصد سعودی‌های بیکار دارای مدرک لیسانس هستند.

فعالان توییتری خاطرنشان کردند که این آمار بیکاری نشان‌دهنده تزلزل در تصمیمات دولت، برنامه ریزی ضعیف و همچنین عدم صلاحیت مقامات سعودی در حل بحران‌های جامعه است درحالی‌که برخی از آن‌ها تاکید کردند که مقامات سعودی قرار بود شغل‌های متناسب با نیازهای آن‌ها را ایجاد کنند.

افراد بیکار در عربستان تاکید کردند که مقامات سعودی نتوانسته‌اند بیکاری را کاهش دهند و به وعده‌هایی که داده‌اند عمل نکردند. این افراد به دنبال مجموعه‌ای از وعده‌های مقامات مبنی بر حل بحران بیکاری، خواستار راه‌حلی برای سنجش مهارت‌ها و شایستگی افراد بیکار شدند.جوانان عربستان سعودی که در دانشگاه‌های آمریکایی، اروپایی و سعودی تحصیل کرده اند، از بیکاری خود و در عین حال حضور مدیران خارجی در این کشور که دارای مدارک تقلبی هستند، ولی در رأس امور قرار دارند، در رنج و عذابند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала