کشف یک خودروی حامل بمب و سلاح در جریان ناآرامی‌ها در کنگره آمریکا

© REUTERS / STEPHANIE KEITHکشف یک خودروی حامل بمب و سلاح در جریان ناآرامی‌ها در کنگره آمریکا
کشف یک خودروی حامل بمب و سلاح در جریان ناآرامی‌ها در کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس آمریکا از کشف یک خودروی حامل بمب و سلاح در روز وقوع ناآرامی‌ها در کاخ کنگره این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی "ان‌بی‌سی-2" به نقل از دادستانی آمریکا از کشف یک دستگاه وانت با 11 نوع وسیله منفجره و سلاح گرم در نزدیکی کاخ کنگره و بازداشت صاحب این خودرو خبر داد.

مهر تایید 45٪ از جمهوری خواهان آمریکا بر ناآرامی‌های اخیر در کنگره  - اسپوتنیک ایران
مهر تایید 45٪ از جمهوری خواهان آمریکا بر ناآرامی‌های اخیر در کنگره

این خودرو متعلق به لونی لروی کوفمن 70 ساله بوده که در نزدیکی باشگاه ملی جمهوری خواهان در نزدیکی ساختمان کنگره قرار داشته است. در این خودرو علاوه بر بمب‌های دست ساز، یک اسلحه تهاجمی ام4 و یک کلت با خشاب نیز کشف شده است. فرد بازداشت شده و به نگهداری اسلحه گرم ثبت نشده و حمل بدون مجوز سلاح متهم گردید.

پیشتر نیز گزارش شده بود، در روز حمله به کنگره دو بمب در نزدیکی مقر‌های کمیته ملی دموکرات‌ها و کمیته ملی جمهوریخواهان کشف شده و تحقیقات برای یافتن مظنونین همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که روز چهارشنبه، طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، که در واشنگتن برای نشان دادن حمایت خود گرد هم آمده بودند، به ساختمان کنگره حمله کردند و جلسه‌ای را که در آن قرار بود نتایج انتخابات گذشته تأیید شود، قطع کردند. پلیس و نیروهای ویژه در نهایت ساختمان کاپیتول را از دست معترضان طرفدار ترامپ آزاد کرده و نمایندگان کنگره توانستند روند تأیید بایدن را به عنوان رئیس دولت منتخب ادامه داده و با موفقیت به پایان برسانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала