قیمت دلار به کانال ۲۴هزار تومان بازگشت

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر دلار
 دلار  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در صورت پایدار بودن ریزش قیمت ها در بازار ارز احتمالاً کاهش بیشتر قیمت‌ها در این بخش مشاهده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، قیمت دلار که هفته قبل برای یکی دو روز در کانال 26 هزار تومان هم قیمت خورده بود از صبح امروز با ریزش چشم‌گیر وارد کانال 24 هزار تومان شده است.

 نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت  - اسپوتنیک ایران
نظر تحلیلگر مشهور روس درباره چگونگی تاثیر تصمیم اوپک پلاس بر بازار نفت

ریزش شدید قیمت‌ها در بازار طلا و ارز موجب شده است از صبح روز 9 ژانویه (شنبه)، اکثر دارندگان طلا و ارز از ترس کاهش بیشتر قیمت‌ها نسبت به فروش طلا و ارز خود اقدام کنند. کاهش قیمت درهم و بازگشت به کانال 6هزارتومانی موجب شده تا قیمت دلار هم‌اکنون در صرافی‌ها در محدوده 24 هزار و 900 تومان در نوسان باشد.

فعالان بازار می‌گویند که در صورت پایدار بودن جو فعلی در بازار ارز احتمالاً باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در این بخش باشیم. به‌دلیل تحولات آمریکا و احتمال برداشته شدن تحریم‌ها، جو بازار کاملاً مثبت شده است و مردم امیدوار به کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند به همین دلیل دیگر خرید هیجانی برای ارز نداریم.

 در بازار ارز هم‌اکنون قیمت دلار 24 هزار و 900 تومان، قیمت یورو 30 هزار و 600 تومان و درهم امارات 6 هزار و 930 تومان اعلام شده است. در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ بر همین اساس، قیمت فروش دلار 24 هزار و 900 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 24 هزار و 400 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 30 هزار و 550 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 50 تومان اعلام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала