از سرگیری لوله گذاری "نورد استریم-۲" در آب های دانمارک

© Photo / Nord Stream 2 / Axel Schmidt از سرگیری لوله گذاری "نورد استریم-۲" در آب های دانمارک
 از سرگیری لوله گذاری نورد استریم-۲ در آب های دانمارک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان انرژی دانمارک از "نورد استریم-۲" به عنوان شرط ادامه پروژه برنامه جدیدی را برای خط لوله در منطقه انحصاری اقتصادی پادشاهی دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت انرژی دانمارک روز پنجشنبه اعلام کرد: برنامه جدیدی را برای ساخت خط لوله گاز نورد استریم-۲ (جریان شمالی-۲) در منطقه اقتصادی انحصاری پادشاهی از شركت "نورد استریم-۲ آگ" دریافت كرده است كه شرط ادامه پروژه است. این شرکت لوله گذاری را از ۱۵ ژانویه از سر خواهد گرفت.

42. اما ترامپ فراتر رفت و از آلمان به عنوان یک عضو وحشتناک ناتو انتقاد کرد  - اسپوتنیک ایران
انتقاد ترامپ از آلمان به دلیل پروژه نورد استریم ۲

طوره فالبه هانسن رئیس سرویس مطبوعاتی گفت: دیروز آژانس انرژی دانمارک برنامه ای برای ساخت بیشتر نورد استریم-۲ دریافت کرد؛ کار لوله گذاری این خط لوله در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در آبهای دانمارک از سر گرفته می شود.

همانطور که در وزارت انرژی دانمارک توضیح داده شده است، قبل از شروع مجدد کار، "نورد استریم-۲ آگ" باید یک برنامه تنظیم شده ارائه دهد. دفتر نیازی به تأیید آن ندارد.

طبق اطلاعاتی که قبلاً منتشر شد، باربری "فورتونا" لوله گذاری را در امتداد دو شاخه موازی نورد استریم-۲ در منطقه انحصاری اقتصادی دانمارک آغاز خواهد کرد، کار ساخت قطعه ۲.۶ کیلومتری خط لوله انتقال گاز در منطقه انحصاری اقتصادی آلمان در پایان دسامبر به پایان رسید.

پروژه نورد استریم-۲ شامل ساخت دو خط از یک خط لوله گاز با ظرفیت کلی ۵۵ میلیارد متر مکعب در سال از سواحل روسیه از طریق دریای بالتیک به آلمان است. در حال حاضر ۹۳ درصد پروژه تکمیل شده است.

عملیات در دسامبر ۲۰۱۹ پس از آنکه شرکت سوئیسی "آل سیز Allseas" به دلیل تحریم های احتمالی آمریکا حاضر به لوله گذاری نشد، متوقف شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала