مرگ زنی 41 ساله پس از تزریق واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر

© REUTERS / Kostas Tsironis/Pool مرگ زنی 48 ساعت پس از ترزیق واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر
مرگ زنی 48 ساعت پس از ترزیق واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زنی از کارکنان بخش بهداشت پرتغال، 48 ساعت پس از تزریق واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر به ناگهان درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، سونیا آسویدو از کارکنان بخش بهداشت پرتغال، 48 ساعت پس از تزریق واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر به ناگهان درگذشت.

این زن 41 ساله پس از اینکه در 30 دسامبر واکسن کرونای شرکت بیوان تک-فایزر را تزریق کرد هیچ عارضه جانبی را احساس نکرد، اما در اول ژانویه ناگهان درگذشت. علت مرگ وی توسط کالبد شکافی مشخص خواهد شد که در 5 یا 6 ژانویه انجام می شود.

روحانی ابراز امیداوری کرد که خرید واکسن کرونا طی هفته های آتی انجام شود - اسپوتنیک ایران
روحانی ابراز امیداوری کرد که خرید واکسن کرونا طی هفته های آتی انجام شود

ابیلیو پدر سونیا گفت: "دخترم هیچ مشکل سلامتی نداشت و [پس از واکسیناسیون] نیز هیچ علائمی نداشت. نمی دونم چه اتفاقی افتاده. من نیاز به پاسخ دارم من می خواهم بدانم چه چیزی منجر به مرگ دخترم شده است."

در انستیتوی انکولوژی پرتغال در پورتو، جایی که این زن کار می کرد، آنها تأیید کردند که در هنگام واکسیناسیون و چندین ساعت پس از تزریق از او شکایتی دریافت نکردند. علاوه بر آسویدو، 537 کارمند دیگر همان موسسه نیز واکسینه شدند.

واکسن تولید شده توسط شرکت بیوان تک-فایزر در حال حاضر تنها واکسن ویروس کرونا است که توسط اتحادیه اروپا تأیید شده است. 200 میلیون دوز از این واکسن برای کشورهای اتحادیه اروپا سفارش داده شده است و برای خرید 100 میلیون دوز دیگر نیز صحبت می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала