مردی که برای فرار از ابتلا به کرونا روزانه 5 لیتر آب می نوشید، به بیمارستان منتقل شد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich مردی که برای فرار از ابتلا به کرونا روزانه 5 لیتر آب می نوشید، به بیمارستان منتقل شد
 مردی که برای فرار از ابتلا به کرونا روزانه 5 لیتر آب می نوشید، به بیمارستان منتقل شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد انگلیسی به دلیل اینکه روزانه پنج لیتر آب می نوشید تا به کرونا مبتلا نشود، در نهایت در بیمارستان بستری شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یکی از ساکنان شهر پچ وی انگلیس به دلیل اینکه روزانه پنج لیتر آب می نوشید برای محافظت در برابر کووید 19 ، در نهایت در بیمارستان بستری شد.

علائم عجیب و غریب ویروس کرونا در یک بیمار بریتانیایی
 - اسپوتنیک ایران
علائم عجیب و غریب ویروس کرونا در یک بیمار بریتانیایی

لوک ویلیامسون 34 ساله در اولین قرنطینه ای که به دلیل همه گیری در انگلیس وضع شد، در مورد فواید آب آشامیدنی در مبارزه با ویروس کرونا مطلع شد. همسرش لورا به یاد می آورد: "او به مدت یک هفته از ضعف رنج برد و به او توصیه شد مایعات زیادی بنوشد." - یک شب او به طبقه دوم رفت تا دوش بگیرد، از حمام بیرون آمد و بیهوش شد. "
لورا با امدادگران تماس گرفت و از در بسته حمام با شوهرش صحبت كرد تا غش نكند. به گفته وی ، تیم امداد و نجات پس از 45 دقیقه به محل رسیدند و در 20 دقیقه آخر شوهرش هیچ واکنشی به سخنان وی نشان نداد. لورا می گوید: "من آنقدر ترسیده بودم که فکر می کردم او را از دست داده بودم."
ویلیامسون حدود سه روز را در بخش مراقبت های ویژه، متصل به دستگاه تنفسی گذراند. در طول معاینه، پزشکان دریافتند که بیمار از کمبود آب (مسمومیت با آب) رنج می برد - آب اضافی در بدن.
 
به دلیل سطح بسیار پایین سدیم در بدن، وی دچار شوک مغزی شد. بیمار کمک های لازم را دریافت کرد و به خانه فرستاده شد. به گفته لورا ، شوهرش به کارش برگشته است ، اما سلامتی او کاملا بهبود نیافته است. وی گفت: "او هنوز هم به سرعت خسته می شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала