عکس تم دار خانواده پرجمعیت رونالدو در شب کریسمس +عکس

© Sputnik / Maria Lazarevaدرخت کریسمس
درخت کریسمس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شب کریسمس، کریستیانو رونالدو از طرح دو درخت به شکل شاخ روی سرش استفاده کرده است!

به گزارش اسپوتنیک، سال نوی میلادی در حال فرارسیدن است و کریستیانو رونالدو هم شب کریسمس را در کنار خانواده‌اش برگزار کرده است.

گفته شده است که امسال او به همراه خانواده خود برای تعطیلات کریسمس به امارات رفته است و شب کریسمس را در کنار دوست دختر و چهار فرزندش سپری کرده است.

آنچه در تصویر شب کریسمس خانواده رونالدو قابل توجه است لباس های بامزه تم داری است که برای این شب پوشیده‌اند و رونالدو از طرح دو درخت کاج به شکل شاخ روی سرش استفاده کرده است. رونالدو با انتشار این تصویر در صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام پیامی را به مناسبت فرارسیدن سال نوی میلادی منتشر کرده و نوشته است که"کریسمس شادی را برایتان آرزومندیم. پر از عشق، سلامتی و خوشبختی."

گفته شده است که کریستیانو رونالدو در سال 2021 به دنبال اهداف بسیاری است و باید دید که فوق ستاره پرتغالی، در سال 2021 به چه شکلی عمل خواهد کرد و تا چه حد به اهدافی که برای او وجود دارد، خواهد رسید
بسیاری از کاربران از این تصویر استقبال کرده و معتقدند که حس و حال خوبی دارد. عده ای از کاربران نیز با اشاره به شلوار رونالدو معتقدند که بسیار بامزه است. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که حالا اگر ما این شلوار را بپوشیم همه از ما سئوال می پرسند که آیا مردانه آن نیز وجود دارد یا خیر! 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала