راه اندازی دوباره پروژه آزمایش تسلیحات روسیه در قطب شمال

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر راه اندازی دوباره پروژه آزمایش تسلیحات روسیه در قطب شمال
راه اندازی دوباره  پروژه آزمایش تسلیحات روسیه در قطب شمال  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انستیتوی مرکزی تحقیقات علمی درباره ماشین سازی دقیق (TsNIITOCHMASH ، بخشی از موسسه روستک روسیه ) کار آزمایشگاه ویژه ای برای آزمایش تسلیحات در منطقه قطب شمال ، صحراها و در سایر شرایط دشوار را که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی تعطیل شده بود ، از سر گرفت .

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی انستیتوی مرکزی تحقیقات علمی روسیه درباره ماشین سازی دقیق ضمن اعلام این خبر گفت:"در مرکز آزمایشات TsNIITOCHMASH ، روند صدور گواهینامه مرغوبیت برای  اتاق آزمایش در آزمایشگاه برای آزمایش شلیک سلاح های سبک ، نارنجک اندازها  و توپ های کالیبر کوچک ویزه (کالیبر تا 30 میلی متر) در دمای  فوق العاده 60 درجه زیر صفر تا 60 درجه سانتیگراد بالای و شرایط دشواردیگر  (گرد وغبار و باران) به پایان رسیده است".

مدرنترین رادارهای روسی در قطب شمال مستقر می شوند - اسپوتنیک ایران
جدیدترین رادارهای روسی در قطب شمال مستقر می شوند

از اوایل دهه 1990 ، هیچ بودجه ای در روسیه برای نگهداری از این پایگاه آزمایشات تخصیص داده نمی شد و در نتیجه مجبور شدند آنرا تعطیل کنند. در نتیجه ، آزمایشگاه خراب و تجهیزات  آن کهنه شد.

سرگئی کاراسف ، رئیس مرکز علمی و فنی آزمایشات و تحقیقات تجربی سلاح ها و تجهیزات نظامی و ویژه در  TsNIItochmash ، خاطرنشان کرد که متخصصان موفق شدند فن آوری منحصر به فرد تست تسلیحات را بازسازی کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала