لاک داون کرونایی در لندن

© AP Photo / Alberto Pezzaliکرونا ویروس در لندن
کرونا ویروس در لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محدودیت‌های جدید در رابطه با شیوع کرونا در لندن و مناطق دیگر در شمال –شرق بریتانیا برقرار شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز 19 دسامبر اعلام کرد که محدودیت‌های جدید در رابطه با شیوع کرونا در لندن و مناطق دیگر در شمال –شرق بریتانیا برقرار شده است.

وی در ادامه افزود:« این اقدامات شبیه لاک داون ملی است. در جشن کریسمس، دیدار با خانواده‌های دیگر ممنوع می شود».

تعلل عمدی بریتانیا در کمک به اتحاد جماهیر شوروی در تابستان 1941  - اسپوتنیک ایران
تعلل عمدی بریتانیا در کمک به اتحاد جماهیر شوروی در تابستان 1941

بر اساس این محدودیت‌های جدید، مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که مواد غذایی نمی فروشند، سالن های ورزشی، باشگاه ها و آرایشگاه ها بسته خواهند ماند. به مردم توصیه می شود اکثر اوقات خود را در خانه بگذرانند.

شایان ذکر است که چندی پیش، گونه جدیدی از ویروس کرونا در بریتانیا کشف شد که احتمالا سرعت شیوع بیشتری از ویروس شناخته شده فعلی دارد.

مت هنکاک، وزیر بهداشت بریتانیا با اعلام این مطلب در برابر نمایندگان پارلمان این کشور گفت هنوز هیچ دلیلی مبنی بر این که بیماری ناشی از فعالیت این ویروس شدیدتر باشد یا واکسن روی آن تأثیر نگذارد، در دست نیست.

هنکاک با اشاره به این که مدتی قبل در لندن، کنت و منطقه اسکس و هرفوردشایر موارد ابتلا به کرونا افزایش سریع و تصاعدی داشته اعلام کرد که ما هزار مبتلا به این گونه جدید کرونا را شناسایی کرده‌ایم که بیشترشان در جنوب بوده‌اند، اما دست کم ۶۰ مرکز بهداشت منطقه‌ای دیگر نیز ابتلا به این گونه جدید را ثبت کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала