جایزه "قهرمان صلح سال" به لیونل مسی تقدیم شد

© REUTERS / Thomas Peterجایزه "قهرمان صلح سال" به لیونل مسی تقدیم شد
جایزه قهرمان صلح سال به لیونل مسی تقدیم شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش قهرمانی ، لیونل مسی مهاجم بارسلونا و تیم ملی آرژانتین جایزه قهرمان صلح سال (Champion for Peace of the Year) را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبسایت Peace and Sport  ، جایزه قهرمان صلح سال به ورزشکاری تقدیم می شود  که در زمینه صلح ، عدالت و تبلیغ همبستگی اجتماعی فعال بوده باشد. لیونل مسی که همچنین به دلیل بازی جوانمردانه خود در زمین فوتبال بسیار تحسین شده ، همچنین در خارج از صحنه ورزش نیز به فعالیت اجتماعی ثمربخشی مشعول است.

تشکر آرات از لیونل مسی  - اسپوتنیک ایران
تشکر پسربچه فوتبالیست ایرانی از لیونل مسی

این فوتبالیست نامدار آرژانتینی از طریق بنیاد خود به کودکان بی بضاعت سراسر جهان ، به ویژه در اسپانیا ، آرژانتین ، موزامبیک ، فلسطین ، کنیا ، سوریه و نپال کمک می کند.

بلیز ماتویدی ، هافبک باشگاه  آمریکایی "اینتر میامی" و تیم ملی فوئتبال فرانسه و  سیا کولیسی بازیکن راگبی از جمله برندگان جایزه "قهرمان صلح سال" در سالهای گذشته بوده اند.

راگبی از جمله برندگان جایزه "قهرمان صلح سال" در سالهای گذشته بوده اند.

لیونل مسی اولین و تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و شش بار برندهٔ جوایز توپ طلا و کفش طلای اروپا شده‌است و لذا بسیاری از صاحب‌نظران برجسته او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала