گمانه زنی سیاستمدارمشهور ایرانی درباره مدت دوام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی

© Fotolia / Curioso Photography گمانه زنی سیاستمدارمشهور ایرانی درباره مدت دوام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی
 گمانه زنی سیاستمدارمشهور ایرانی درباره مدت دوام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد چه بایدن رئیس‌جمهور آمریکا شود و چه ترامپ تحریم‌ها تا چهار، پنج سال دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر  ، محسن رضایی با تحلیل لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: اینکه فروش دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت در لایحه بودجه مبنای طرح ریزی درآمد دولت باشد معنی‌اش این است که همچنان می‌خواهیم به روابط خارجی و رفتار کشورهای دیگر نگاه کنیم در حالی که کاملاً روشن است که چه بایدن تائید شود و چه ترامپ بتواند از دیوان عالی آمریکا اوضاع را برگرداند، تحریم‌ها تا چهار - پنج سال دیگر ادامه خواهد داشت.

روحانی از آمادگی ایران برای افزایش سریع تولید نفت بیشتر خبر داد - اسپوتنیک ایران
روحانی از آمادگی ایران برای افزایش سریع تولید نفت بیشتر خبر داد

رضایی هشدار داد: ترامپ جمهوری خواه و چه بایدن دمکرات در پی این هستند که تحریم‌های اقتصادی را به عنوان فشار روی گرده ملت ایران ادامه دهند و اینکه ما بخواهیم بودجه، مخارج و درآمدهای دولت را بر اساس اتفاقی از بیرون مرزها تعیین کنیم ریسک خطرناکی است و معلوم می‌شود که نمی‌خواهیم از تحولات درس بگیریم و روی پای خود بایستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ساختار بودجه باید بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تنظیم شود در حالی که این کار انجام نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала