هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا از دیدگاه مسکو

© Sputnik / Mikhail Turgiev /  مراجعه به بانک تصاویر هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا از دیدگاه مسکو
هدف اصلی تحریم های جدید آمریکا از دیدگاه مسکو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آناتولی آنتونوف ، سفیر روسیه در ایالات متحده ، تحریم های جدید آمریکا علیه فدراسیون روسیه را که روز پنجشنبه اعلام شد ، مخرب و بی اساس خواند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونوف که اظهارات وی در صفحه فیس بوک سفارت روسیه منتشر شده، اظهار داشت: "این یک اقدام غیر دوستانه و مخرب دیگر دولت آمریکا است که در راستای تعمیق بحران در روابط دوجانبه انجام می شود. اتهامات علیه مقامات روسیه درباره نقض حقوق بشر بی اساس و بی مورد است. ، به نظر می رسد دولت آمریکا در تلاش است با چنین اقدامات مخرب و غیر سازنده ای توجه عمومی را از مشکلات جدی سیستماتیک در داخل خود ایالات متحده از جمله در زمینه حقوق بشر منحرف کند. "

جمهوری چچن - اسپوتنیک ایران
تحریم های جدید آمریکا و انگلیس علیه روسیه

دیپلمات روس  افزود: "روسیه بارها خواستار  کنار گذاشتن تحریم های غیرقانونی و یک جانبه و بازگشت به روابط عادی بین کشورها شده است.  چنین روابطی، گفتگوی برابرحقوق  و محترمانه را طلب می کند. ما هیچ پاسخی را به پیشنهادات  خود دریافت نکرده ایم."

پیش از این گزارش شده بود که ایالات متحده باشگاه فوتبال احمد از گروزنی ، پایتخت جمهوری چچن روسیه  و بنیاد احمد قدیروف قهرمان روسیه را به لیست تحریم های خود علیه روسیه  اضافه کرده است. در مجموع ، 13 نفر و شش سازمان روز پنجشنبه تحت تحریم های مربوط به باصطلاح "لیست ماگنیتسکی" و یمن قرار گرفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала