ماجرای زنی که طی چند هفته دو بار مادر شد + عکس

© Depositphotos.com / Оsons163ماجرای زنی که طی چند هفته دو بار مادر شد
ماجرای زنی که طی چند هفته دو بار مادر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از ساکنان ایالت مینه سوتای آمریکا طی چند هفته دو بار مادر شد.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از نشریه WBAL ، این زن صاحب دو دختر شده که یکی از آنها در  رحم مادرش پرورش یافته است.

​کلسی پیرس ، 31 ساله ، از ناباروری رنج می برد و طی سه سال گذشته او و همسرش تلاش های ناموفق زیادی برای بچه دار شدن انجام داده بودند. این زن آمریکایی چندین عمل و روش لقاح آزمایشگاهی برای باردار شدن انجام داده است. با این وجود همه این کارها بی فایده بود و پول این زوج داشت تمام می شد.

در پایان ، دکتر پیشنهاد کرد که آنها از خدمات یک مادر جایگزین استفاده کنند. با این حال ، پیرس به دلیل کمبود بودجه توانایی پرداخت هزینه های آن را نداشت. سپس مادرش ، لیزا رادرفورد 53 ساله از میشیگان ، داوطلب شد که نوه خود را به تنهایی در رحم خود پرورش دهد . در ابتدا ، کلسی پیرس فکر می کرد این ایده وحشیانه  است ، اما مادرش پافشاری کرده وتوانست او را متقاعد کند. مادر تحت معاینات و آزمایش های پزشکی زیادی قرار گرفت و پزشکان  به خاطر وضع سلامتی بسیار خوب ، به او اجازه دادند مادر جانشین شود.

اندکی پس از آنکه رادرفورد تخمهای دخترش را که توسط همسرش لقاح شده بود ، دریافت کرد ، کلسی پیرس هم متوجه شد که باردار است و  دکترش آنرا معجزه خواند.

رادرفورد در اول اکتبر نوه خود را به دنیا آورد. او را اورلی نامیدند و چند هفته بعد خواهر او ، آوا ، از کلسی پیرس متولد شد. حالا هر دو دختر سالم هستند و حالشان  خوب است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала