برتری سلاح هیولای آتشبار روسی بر قدرت ناتو در اروپا

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر برتری سلاح هیولای آتشبار روسی بر قدرت ناتو در اروپا
برتری سلاح هیولای آتشبار روسی بر قدرت ناتو در اروپا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الکسی لئونکوف کارشناس نظامی لیستی از اسلحه های روسیه را که "قدرت آتش" ناتو در اروپا را لغو می کند را منتشر نمود. آتشبار سنگین توس ۱ برتری روسیه بر امریکا را نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک کارشناس نظامی الکسی لئونکوف در گزارشی اعلام نمود که روسیه سلاح هایی در اختیار دارد که "قدرت آتش" ناتو و ایالات متحده در اروپا را باطل می کند.


رونمايي از بالگرد نظامي جديد روسيه طوفان در نمايشگاه ارتش-2020 
 - اسپوتنیک ایران
رونمايی از بالگرد نظامی جديد روسیه "اشتروم" در نمايشگاه ارتش-2020

به گفته این دانشمند علوم نظامی سیاسی، تمریناتی که در رومانی توسط امریکا در پاییز برگزار شد برای نشان دادن قدرت امریکا به فدراسیون روسیه است. نیروهای زمینی آمریكا هفته گذشته دو سامانه موشك پرتاب دوربرد "های‌م‌ا‌ر‌س"را به رومانی بردند، چندین موشك شلیك كردند و به یك پایگاه در آلمان بازگرداندند. لئونکوف شک ندارد که پیام اصلی این ازمایشات ترساندن روسیه بود. با این حال، این متخصص تلاش های ناتو و واشنگتن را بی فایده می داند، زیرا نیروهای مسلح روسیه "" TOS-1A را در اختیار دارند. هیولای ارتش روسیه آتشبار سنگین توس ۱ نام این دستگاه است.
 این آتشبار سنگین دارای 24 لوله راهنمای کالیبر 220 میلی متر است، در حالی که برد آن به 10 کیلومتر می رسد. با توجه به تظاهرات طرف آمریکایی از "قدرت" خود در ازمایشات نظامی در رومانی، هیولای ارتش روسیه با نام توس 1 برتری خود را بارها نشان داده است.
 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала