سازمان ملل سال 2021 را فاجعه بار پیش بینی کرد

© AP Photo / Denis Farrellسازمان ملل سال 2021 را فاجعه بار پیش بینی کرد
سازمان ملل سال 2021 را فاجعه بار پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر برنامه جهانی غذا پیش بینی کرد که در سال 2021، جهان در معرض مواجه شدن با بدترین بحران انسانی 75 سال اخیر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید بیسلی، مدیر برنامه جهانی غذا در سازمان ملل (WFP)، در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد که به مبارزه با کووید-19 اختصاص داشت، اظهار داشت: در سال 2021، جهان در معرض مواجه شدن با بدترین بحران انسانی 75 سال اخیر است.

رئیس بانک جهانی: تا سال 2021 100-150 میلیون نفر دیگر فقیر می‌شوند - اسپوتنیک ایران
رئیس بانک جهانی: تا سال 2021 100-150 میلیون نفر دیگر فقیر می‌شوند

به گفته بیسلی، سال آینده "براساس آنچه در این مرحله می‌بینیم" به معنای واقعی کلمه فاجعه بار خواهد بود. وی خاطر نشان کرد که به دلیل درگیری‌های مسلحانه تعداد افراد در آستانه گرسنگی از 80 میلیون به 135 میلیون نفر افزایش یافته است. مدیر برنامه جهانی غذا افزود: اما به دلیل همه گیری، تعداد افراد در آستانه گرسنگی به 270 میلیون نفر رسیده است.

مدیر برنامه جهانی غذا تصریح کرد: ما 19 تریلیون دلار هزینه کردیم و ممکن است این مقدار پول را دیگر در سال 2021 به دست نیاوریم، زیرا با یک رکود اقتصادی روبرو هستیم و نیازها (در عین حال) دو برابر شده است. بیسلی همچنین تأکید کرد: اگر ما موفق به جمع آوری بودجه لازم شویم، جامعه جهانی از بحران انسانی عبور خواهد کرد.

وی بیان داشت: همانطور که به بسیاری از دوستان و رهبران در سرتاسر جهان گفته‌ام، سال آینده ما قادر به تأمین بودجه برای همه چیز نخواهیم بود. بنابراین باید مسائل بی ثبات سازی، گرسنگی و مهاجرت را در اولویت قرار دهیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала