تصاویر هوایی عجیب از سیلاب در چمران ماهشهر‌ +ویدئو، عکس

© Sputnik / Samira Esmailyشایعه پردازان سیل ایران توسط پلیس فتا دستگیر شدند
شایعه پردازان سیل ایران توسط پلیس فتا دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حجم بالای سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در شهرهای مختلف خوزستان که زندگی رومزه مردم را مختل کرده است با انتقادات کاربران در رسانه‌های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارش باران پاییزی در استان‌های جنوبی ایران با حجم اندک بارش زندگی را برای شهروندان دشوار کرده و در برخی شهرها بسیار مشکل‌آفرین شده است.

بارندگی‌ها اخیر در خوزستان نیز منجر به آب‌گرفتگی شدید معابر و اختلال در رفت و آمد مردم در بیشتر مناطق شهر‌های اهواز، ماهشهر، آبادان، بندر امام، رامشیر، شوشتر، رامهرمز، شوش، امیدیه و شادگان شده است.

از بارندگی اخیر در شهرک جراحی ماهشهر خوزستان گزارشی هوایی در فضای مجازی منتشر شده است که حجم سیلاب و وسعت آب‌گرفتگی‌های معابر و حتی آب‌گرفتگی‌ها در برخی منازل را نشان می‌دهد. این آب گرفتگی به حدی است که مردم این شهرها جایی برای خواب و یا حتی نشستن ندارند و زندگی برای آنان بسیار سخت شده است.

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند در حالی‌که میزان بارش‌ها در شهرهای خوزستان بین ۳۰ تا ۱۳۰ میلیمتر بوده است اما شاهد سیلاب و آب‌گرفتگی شدید در برخی شهرهای این استان هستیم و جای تاسف دارد که خوزستان مظلوم همیشه درگیر مشکلاتی مانند گرد و خاک در تابستان و آبگرفتگی‌های شدید در زمستان است.

این کاربران دلیل این اتفاق را مدیریت ضعیف مسئولان شهری عنوان می‌کنند که با وجود اتفاقات مشابه و تجارب سال‌های گذشته باز هم شهروندان باید با همان مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

بسیاری از کاربران ضمن ابراز نگرانی از وضعیت مردم ماهشهر و بندر امام امیدوارند ستاد بحران رسیدگی به این شهرها را با جدیت بیشتری پیگیری کند و با انجام اقدامات لازم، شهروندان در بارش‌های بعدی کمتر با چنین مشکلاتی روبرو شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала