ترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است

© REUTERS / ERIN SCOTTترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است
ترامپ دوباره ادعا کرد در انتخابات امریکا برنده شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا دوباره ادعا کرد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنده شده و رسانه ها را به بازتاب ندادن سخنان وی درخصوص تقلب در انتخابات متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در یک پیام توییتری  نوشت:  من امروز بعد از آرزوی روز شکرگذاری خوب برای ارتشیان  ، یک کنفرانس مطبوعاتی طولانی برگزار کردم و یک بار دیگر درک کردم که رسانه های خبری متقلب اقدامات خود را هماهنگ می کنند تا پیام واقعی چنین کنفرانسی هرگز ظاهر نشود. توجه اصلی من در کنفرانس مطبوعاتی معطوف این بود که انتخابات 2020 صحنه سازی شده بود و من برنده (این اتتخابات) هستم".

 ترامپ شرط خود برای خروج از کاخ سفید را اعلام کرد  - اسپوتنیک ایران
ترامپ شرط خود برای خروج از کاخ سفید را اعلام کرد

نتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد اما نتایج نهایی آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. طبق گزارش رسانه های آمریکایی ، بایدن نامزد حزب دموکرات به اندازه کافی آرا الکترال  را برای پیروزی به دست آورده است. پیش از این بسیاری از رهبران جهان پیروزی در انتخابات به وی تبریک گفته اند.

در روزهای اخیر ، بطور همزمان سه ایالت مهم آمریکا - پنسیلوانیا (20 رای الکترال) ، میشیگان (16) و نوادا (شش) - پیروزی بایدن را تأیید كرده اند.

ترامپ رقبا را به تلاش برای "سرقت انتخابات" متهم می کند. رودی جولیانی، وکیل رئیس جمهور آمریکا  گفت: تقلبات در رای گیری سیستماتیک بوده  است. با این حال اربای فعلی کاخ سفید دستور انتقال قدرت به بایدن را صادر کرده است.

مراسم تحلیف رئیس دولت بعدی آمریکا 20 ژانویه 2021 برگزار می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала