مقایسه دو شخصیت سیاسی ایرانی و آمریکایی در تهران تایمز +عکس

© AFP 2023 / Mandel Nganترامپ از وارد شدن ضربه به نظام انتخاباتی و انتخابات در امریکا سخن گفت
ترامپ از وارد شدن ضربه به نظام انتخاباتی و انتخابات در امریکا سخن گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در روزنامه تهران تایمز، میرحسین موسوی با دونالد ترامپ مقایسه شده است!

به گزارش اسپوتنیک، در روزنامه تهران تایمز که متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی است، دونالد ترامپ و میرحسین موسوی مقایسه شده اند.

در صفحه نخست روزنامه تهران تایمز عکسی از دو صورت دونالد ترامپ و میرحسین موسوی بر روی یک صورت چاپ شده است که آن دو را از جهت اعتراض به نتایج انتخابات مقایسه کرده و نوشته است: «ادعاهای مشابه، یک دنیا واکنش متفاوت»
 این مطلب با واکنش بسیاری از سوی کاربران روبرو شده است.
گروهی از کاربران عنوان کردند که درست است که اقدام ترامپ شبیه به میر حسین موسوی بوده است اما ولی تفاوت نظام سیاسی آمریکا با نظام سیاسی ایران و نحوه برخورد با معترضین بسیار متفاوت است. آیا در آمریکا فردای انتخابات دهها فعال ستادی ترامپ بازداشت شدند و چند روز بعد از انتخابات به خوابگاه دانشجویان معترض به نتایج انتخابات حمله شد؟ آیا معترضین به اردوکشی خیابانی متهم شده و لیدر های معترضین مسئول خون های ریخته شده شدند؟
عده ای از کاربران نیز معتقدند که در کل دونالد ترامپ از نظر شخصیت و تصمیم گیری بیشتر شبیه احمدی نژاد می باشد.
گروهی دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که این قدر انصاف و درک ندارند که بگویند ترامپ فرد اول است و میر حسین شخصیتی که چند دهه در حاشیه بوده و برای ادای تکلیفی به میدان آمده و نیز ترامپ اعتراض می کند و حاکم است، اما میر حسین موسوی اعتراض کرد و بیش از یک دهه در حصر است. اضافه شود که میرحسین موسوی صدای عدالت بود و تراپ صدای تبعیض است.  
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала