واکنش کاربران به صحبت دختر مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس +ویدئو، عکس

© Flickr / Hernán Piñeraمحکومیت دو دانشجوی انگلیس به خاطر نگهداری فایل آموزشی بمب سازی
محکومیت دو دانشجوی انگلیس به خاطر نگهداری فایل آموزشی بمب سازی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صحبت‌های المیرا ابهری فرزند مجید ابهری موجب خشمگینی کاربران ایرانی و انتقادات فراوان از آقازاده‌ها و دولتمردان ایرانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که در فضای مجازی کاربران ایرانی تصاویر و ویدئوهای بسیاری را از فرزندان مسئولین و دولتمردان این کشور به اشتراک می‌گذارند و نسبت به سبک زندگی لاکچری، دو تابعیتی بودن و توهین‌هایی که آنها به مردم ایران می‌کنند واکنش نشان می‌دهند.
در صفحات مختلف بخش کوتاهی از صحبت‌های المیرا ابهری فرزند دکتر مجید ابهری دبیر گروه اجتماعی مرکز مطالعات استراتژیک آریا و مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس منتشر می‌شود که می‌گوید: «از سن ۱۶ سالگی تاکنون که ۳۵ ساله است در لندن زندگی می‌کند و زندگی خودش را دارد. پدرش نیز زندگی خودش را دارد و هر کس دوست ندارد والسلام. و گور بابای بقیه. والسلام.»

بسیاری از کاربران از لحن صحبت و حرف‌های او آزرده خاطر شده‌اند و عنوان می‌کنند در حالی که پدر ایشان به مردم شعار "مرگ بر انگلیس" توصیه می‌کند او مرتب از لندن به ایران سفر می‌کند و شهروند انگلیس است و از بهترین امکانات و پول برخوردار می‌باشد، پولی که از سرمایه مردم ایران و بیت‌المال است. این کاربران معتقدند کسی که نمی‌تواند راه و روش زندگی فرزند خود را مشخص کند چطور برای مردم و جوانان ایرانی نسخه می‌پیچد؟!

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند وقتی زندگی آقازاده‌های ایرانی به دیگری مربوط نمی‌شود و یا به اصطلاح گور بابای بقیه که پدرانتان از پول مردم هزینه‌های تفریح و خوش‌گذرانی‌هایتان را تامین نکنند و تمام سخت‌گیری حاکم بر جامعه ایران را برای مردم ندانند و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس سر ندهند و خانواده‌هایشان برای شهروند شدن در این کشورها سوگند وفاداری به آنها سر ندهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала