برگزاری یک مراسم عروسی در آمریکا به مرگ هفت نفر منجر شد

© AFP 2023 / Franck Fifeبرگزاری یک مراسم عروسی در آمریکا به مرگ هفت نفر منجر شد
برگزاری یک مراسم عروسی در آمریکا به مرگ هفت نفر منجر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برگزاری یک مراسم عروسی در ایالت مین آمریکا، منجر به ابتلای ۱۷۷ نفر به ویروس کرونا و مرگ ۷ نفر شد.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا اعلام داشت که یک مراسم عروسی در ایالت مین، به مرکز شیوع ویروس کرونا تبدیل شد که در نتیجه آن ۱۱۷ نفر به کووید-۱۹ آلوده شده و هفت نفر جان خود را از دست دادند.

رکورد شکنی‌های کرونا در آمریکا ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
رکورد شکنی‌های کرونا در آمریکا ادامه دارد

در نتیجه تجزیه و تحلیل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا از برخی موارد ابتلا به کووید-۱۹ در این ایالت مشخص گردید که همه افراد مبتلا از طریق یك رویداد به هم متصل شده‌اند؛ یك مراسم عروسی كه ۵۵ میهمان در آن شركت داشتند. این مراسم عروسی در یک شهر کوچک با ۴۵۰۰ نفر جمعیت برگزار شد و که پیش از آن حتی یک مورد عفونت ویروس کرونا نیز در آن گزارش نشده بود.

اولین نتیجه مثبت آزمایش ویروس کرونا، پنج روز پس از مراسم عروسی حاصل شد: دو مهمان از گلو درد، تب شدید و سرفه خشک شکایت داشتند. روز بعد، سه نفر دیگر از علائم مشابه شکایت کردند و آنها نیز به ویروس کرونا مبتلا شده بودند. پس از افزایش تعداد مبتلایان، کارشناسان سعی کردند ارتباطات بین افراد آلوده را ردیابی کنند و نتیجه گرفتند که شیوع بیماری پس از مراسم عروسی رخ داده است.

این بررسی نشان داد که این مراسم عروسی با تعدادی تخلف برگزار شده است: تعداد کل مهمانان از مرز پنجاه نفر فراتر رفته، مهمان‌ها ماسک نزدند و فاصله اجتماعی را حفظ نکردند.

سپس ویروس کرونا در ۲۷ نفر از ۵۵ مهمان تشخیص داده شد.کارمندان رستوران محل عروسی نیز به کووید-۱۹ مبتلا شده بودند. سپس ویروس از طریق انتقال ثانویه از اولین فرد آلوده، با ورود به یک خانه سالمندان و یک زندان، واقع در صد کیلومتری محل برگزاری مراسم، شروع به شیوع نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала