به گزارش اسپوتنیک، تبلیغ ماشین لباسشویی یکی از برندای ایرانی در تلویزیون ملی ایران با آپشن خاص شستشوى شرعى لباس، سوژه جنجالی دیگر در فضای مجازی شده است که بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان میدهند.
این آگهی تبلیغاتی قابلیت ماشین لباسشویی واش این واش در افزودن لباس حين شستشو با قابليت آبكشی شرعی را شرح میدهد و آن را یک آپشن خاص براى مشتریان ایرانی معرفی میکند که بسیاری از کاربران با نظرات متفاوت از آن انتقاد میکنند و آن را یک سوءاستفاده تبليغاتى برای سود افزون از فروش بیشتر این محصول عنوان میکنند.
View this post on Instagram
کاربران معتقدند تبلیغات در رسانه ملی نباید به فکر مخاطب جهت دهد و یک تبلیغ واهی بزرگ و راستین جلوه داده شود. این کاربران با اظهار تاسف عنوان میکنند تلویزیون ایران برای مخاطب ارزش قائل نمیشود و تنها به منفعت خود میاندیشد؛ آنها به تبلیغ کرم حلزون در صدا و سیمای ایران اشاره میکنند که پس از تبلیغ طولانی مدت آن مشخص شد مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.
View this post on Instagram
کاربران، متعجب از این نوع نگاه و تبلیغات، عنوان میکنند آیا تا به امروز لباسهای ما به شکل غیرشرعی شسته میشده است و شستن و آبکشی لباس با سایر ماشین لباسشوییها صحیح نبوده است؟! آنها با بیان اینکه همه ماشین لباسشوییها از برنامه ۳ بار آبکشی و یا همان شستشوی اسلامی استفاده میشود، عنوان میکنند کاملا مشخص است این یک تبلیغ برای سوءاستفاده از باورهای مردم برای منافع شخصی است.
View this post on Instagram
کاربرانی نیز عنوان میکنند گویا این آپشن مخصوص کسانی است که بچه کوچک یا حیوان خانگی دارند و بقیه را شامل نمیشود و احتمالا بعد از ماشین لباسشویی شرعی، از جاروبرقی شرعی رونمایی خواهد شد. اما کاربرانی به اینکه این تبیلغ مورد انتقاد شبکهی ماهوارهای "منو تو" قرار گرفته است معترض هستند و معتقدند این شبکه قصد تخریب این محصول ایرانی را داشته که این چنین به بحث درباره این موضوع پرداخته است.