وزارت بهداشت آمریکا از همکاری با بایدن خودداری کرد

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEبایدن از سیاست آینده آمریکا نسبت به ایران ، روسیه و چین سخن گفت
بایدن از سیاست آینده آمریکا نسبت به ایران ، روسیه و چین سخن گفت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا تا زمانی که اداره خدمات عمومی (GSA) این کشور پیروزی وی را قبول نکند با تیم جو بایدن ، که پیروزی خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده ، همکاری نخواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را شبکه تلویزیونی سی ان ان با استناد به الکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا اطلاع داده است.

آقای ایزار تأكید كرد:" ما كاملاً روشن اعلام كردیم كه وقتی GSA  برنده انتخابات را اعلام کند ، ما گذار مشترک تخصصی و کامل (به حکومت منتخب) را تامین خواهیم کرد. ما از اصول مقرر پیروی می کنیم".

ترامپ می گوید بایدن به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد - اسپوتنیک ایران
ترامپ: بایدن به دلیل تقلب در انتخابات پیروز شد

پیش از این ، روزنامه پولیتیکو اطلاع داده بود که خانم امیلی مورفی ، رئیس اداره خدمات عمومی ایالات متحده ، از رعایت تشریفات رسمی و به رسمیت شناختن پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خودداری می کند.

رون کلاین که جو بایدن قصد دارد وی را به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید منصوب کند ، پیشتر گفته بود که قرار است اداره خدمات عمومی ایالات متحده آغاز روند  انتقال قدرت را در هفته آینده تصویب کند.

انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. طبق اطلاعات اولیه ، بایدن پیروز شده و بزرگترین رسانه های آمریکایی این خبر را اعلام کردند  اما  با این حال دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی  ادعا می کند که انتخابات هنوز به پایان نرسیده است. تعدادی از رهبران کشورهای گوناگون جهان پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را تبریک گفته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала