سخنرانی پمپئو در جولان درباره نفوذ ایران و وضعیت مرزهای سوریه و لبنان

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر سخنراني پمپئو در جولان درباره نفوذ ایران و وضعیت مرزهای سوریه و لبنان
سخنراني پمپئو در جولان درباره نفوذ ایران و وضعیت مرزهای سوریه و لبنان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه امریکا در سفر خود به جولان درباره اوضاع امنیتی در منطقه مرزی با سوریه و لبنان و همچنین "نفوذ مضر" ایران صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه آمریکا مایکل پمپئو، روز پنجشنبه در بازدید از بلندی های جولان در مورد اوضاع امنیتی در منطقه مرزی با سوریه و لبنان و همچنین "نفوذ مضر" ایران سخنرانی نمود و نگرانی خود را از حضور ایران در این منطقه ابراز داشت.  

ترکیه سفر پمپئو به شهرکهای یهودی نشین در بلندی های جولان را محکوم کرد - اسپوتنیک ایران
ترکیه سفر پمپئو به شهرکهای یهودی نشین در بلندی های جولان را محکوم کرد

وزیر امور خارجه اسرائیل ، در صفحه توئیتر خود نوشت: "به همراه وزیر امور خارجه ایالات متحده پمپئو، من از بلندی های جولان بازدید کردم. در این سفر ، وزیر امور خارجه در مورد مشکلات امنیتی در منطقه مرزهای شمالی ما (اسرائیل) با سوریه و لبنان و همچنین در مورد نفوذ مضر ایران بر متحدان سوری و غیره مطلع شد.

به گفته وی ، حملات انجام شده توسط ارتش اسرائیل "نشانه واضحی برای سوریه است" که اسرائیل "رژیم سوریه را مسئول هر آنچه در خاک آن و تحت حمایت آن اتفاق می افتد" می داند.

گفتنی است، سفر پمپئو به سرزمین های یهودی نشین بلندی های جولان به عنوان نخستین سفر مقام وزارت امور خارجه امریکا به این منطقه است که با مخالفت برخی کشورهای منطقه همراه شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала