آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟

© Photo / Coralie Ferreiraآیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟
آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خوردن شیرینی را در زندگی خود محدود نکیند، زیرا بدن به ان احتیاج دارد.

به گزارش اسپوتنیک، النا سولوماتینا ، متخصص تغذیه در روسیه گفت که چرا باید از خوردن شیرینی و شکلات به طور کامل امتناع ورزید.

Цветы орхидеи и шоколад  - اسپوتنیک ایران
فایده شکلات برای سلامتی قلب

بسیاری از افرادی که تلاش می کنند سبک زندگی سالمی داشته باشند معتقدند که لازم است شیرینی را از رژیم غذایی تا حد ممکن حذف شود. النا سولوماتینا ، متخصص تغذیه می گوید ، اما این یک رویکرد اشتباه است.

برای یک تکه کیک اضافی خود را سرزنش نکنید. شرایط مختلفی وجود دارد ، اگر می خواهید کمي شیرينی نوش جان کنید آن را بخورید و به رژیم غذایی عادی خود برگردید. مهمترین چیز این است که معلوم شود که تعادل را رعایت کند.

النا سولوماتینا می گوید: " شما باید تعادل را حفظ کنید. از محدودیت های سخت بگذرید".

وی در ادامه گفت که شیرینی ها فقط شکر دانه ریز ، شیرینی و کیک نیستند. اين متخصص غدد می گوید: "غذاهایی که در آخر جدول غذايي ما قرار دارند اغلب حاوی شکر هستند - از ماست های میوه ای تا سس چیلی که حاوي قند هستند. بنابراین ترک شیرینی به طور کامل غیرممکن است. اما کاهش سهم آن در رژیم غذایی باعث ايجاد اتفاقات خوشايند در بدن شما مي شود.

شما باید برچسب غذاها را بخوانید: محصولاتی که بیش از 22.5 گرم قند در هر 100 گرم دارند بسیار شیرین هستند. تولیدکنندگان نامهای مختلفی برای قند روی بسته بندی ها دارند: مانند نشاسته هیدرولیز شده ، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و غیره داراي قند هستند.

اگر تصمیم گرفتید شیرینی را کنار بگذارید در طي يک هفته اول، اولين وعده های اصلی غذای خود را بخورید.

حداقل در مرحله ابتدایی شیرینی جات را با رژیم غذایی لاغري ترکیب نکنید - نیازی نیست که دائماً گرسنه بمانید. بدن در شرایط جدیدی برای خود پیدا می کند و بهتر است به آنها عادت کنید و سپس کالری ها را کاهش دهید. در ابتدا شيريني را کم کنيد و سپس رژيم لاغري را اجرا کنيد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала