یک ادعای جنجالی در آمریکا: 70٪ مردم به ترامپ رأی دادند

© REUTERS / Mark Makelaیک ادعای جنجالی در آمریکا : 70٪ مردم به ترامپ رأی دادند
یک ادعای جنجالی در آمریکا : 70٪  مردم به ترامپ رأی دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک وکیل مدافع مشهور آمریکایی ادعا کرد 70٪ مردم این کشور به ترامپ رأی دادند و وی 400 رای الکترال خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، این وکیل به نام لی وود در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "نیوزمکس" گفت که شواهدی حاکی از تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دیده است که توسط وکلای تیم ترامپ ، رودی جولیانی و سیدنی پاول جمع آوری شده است.

وود گفت: "من گواهی های امضا شده به قید سوگند و فیلم های معتبر را دیده ام. من فکر می کنم رودی و سیدنی در مدت زمان بسیار کوتاهی کار بزرگی انجام دادند و پرونده ای کاملاً محکم و معتبر را با هم جمع کردند که چگونگی این تقلب عظیم را به وضوح نشان می دهد".

ترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد اما  آنرا تقلبی خواند - اسپوتنیک ایران
ترامپ پیروزی بایدن را قبول کرد اما آنرا تقلبی خواند

وود گفت که "داوطلبانه" برای کمک به کارزار ترامپ در آتلانتا است.

وود گفت: "درنهایت  همه چیز به این واقعیت برمی گردد که ایالات متحده آمریکا به ماشین های انتخاباتی دستکاری شده، اعتماد کرده است. همه چیز آنقدر سریع در حال پیشرفت است که طی چند روز آینده شاهد تغییرات اساسی خواهیم بود. شواهد تقلب رایانه ای در طول انتخابات مانند گلوله برفی در حال رشد است".

وود در"شو مارک لوین" در شبکه تلویزیونی "نیوزمکس" اظهار داشت: "این انتخابات تقلبی بود. کل فرآیند با رای گیری از طریق پست و "اشکالات" برنامه های رایانه ای مسموم شد. دونالد ترامپ یک پیروزی کاملاً واضح - در جورجیا و سراسر کشور به دست آورد. 70 درصد رای دهندگان به او رأی دادند. به این ترتیب شاید وی   400 رأی الکترال  را بدست آورد. و ما مرحله به مرحله سطوح این کلاهبرداری و تقلب را کاوش می کنیم - و همه اینها حاکی از انتخاب مجدد ترامپ به سمت ریاست جمهوری است . "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала