پنج هواپیمای دیگر حامل نیروهای حافظ صلح روسی به قره باغ پرواز کردند+ویدیو

© Sputnik / Mikhail Sirica /  مراجعه به بانک تصاویر پنج هواپیمای دیگر حامل نیروهای حافظ صلح روسی به قره باغ پرواز کردند+ویدیو
پنج هواپیمای دیگر حامل نیروهای حافظ صلح روسی به قره باغ پرواز کردند+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: پنج هواپیمای دیگر با نیروهای حافظ صلح روسی به قره باغ کوهستانی پرواز کردند، در مجموع تاکنون 20 هواپیما اعزام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه درباره آخرین وضعیت اعزام نیروهای حافظ صلح گفت که هواپیماهای شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم بلند شدند و به منطقه اعزام گردیدند.

در این پیام آمده است: "هواپیماهای ایل-76 هواپیمایی حمل و نقل نظامی با نیروهای حافظ صلح روسی از فرودگاه اولیانوفسک-ووستوچنی به آسمان برخاستند." همچنین گزارش شده است که داخل هواپیما پرسنل یگان حافظ صلح، منابع و نفربرهای زرهی قرار دارند.

پیشتر اعلام شد که رهبران روسیه، ارمنستان و آذربایجان بیانیه مشترکی درباره آتش بس در قره باغ اتخاذ کردند. طبق بیانیه ای که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آن را بیان کرد، آتش بس کامل در قره باغ کوهستانی از 10 نوامبر آغاز می شود، آذربایجان و ارمنستان در مواضع خود متوقف می شوند و باید اسیران جنگی را تبادل کنند. همچنین نیروهای حافظ صلح روسی در قره باغ مستقر می شوند.

View this post on Instagram

A post shared by مادموزل (@madmouzella) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала