بایدن بنیادی برای دفاع از انتخابات راه اندازی کرد

© AP Photo / Matt Slocumبایدن بنیادی برای دفاع از انتخابات راه اندازی کرد
بایدن بنیادی برای دفاع از انتخابات راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار توئیتری از راه اندازی بنیادی در جهت حمایت از انتخابات خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، جوز بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، بنیادی راه اندازی می‌کند که به حمایت از انتخابات اختصاص دارد. وی پیام مربوطه را روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود ارسال کرد.

وی در توئیتر خود نوشت: "برای اطمینان از شمارش هر رای، ما بزرگترین مبارزات انتخاباتی را برگزار كرده ایم. از آنجا كه [رئیس جمهور فعلی آمریكا] دونالد ترامپ نمی تواند درباره نتیجه این انتخابات تصمیم بگیرد - مردم آمریكا این تصمیم را می گیرند. از بنیاد مبارزه بایدن (Biden Fight Fund) حمایت کنید”.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
بایدن بنیادی برای دفاع از انتخابات راه اندازی کرد - اسپوتنیک ایران
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا

پیش تر گزارش شده بود که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشترین رای را در انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده به دست آورده است.

خاطرنشان می شود که بایدن رکورد باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا را که در سال 2008 ثبت شده بود، شکست.

روز سه شنبه انتخابات عمومی در ایالات متحده برگزار شد که در آن رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور انتخاب می شوند، همه 435 عضو مجلس نمایندگان، حدود یک سوم مجلس سنا (35 سناتور) ، فرمانداران 11 ایالت و دو سرزمین و همچنین مجلس قانونگذاری محلی در چندین ایالت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала