آمار فوتی های کرونا در تهران تا سه هفته آینده صعودی است

CC BY 4.0 / IRNA / علیرضا زالی
علیرضا زالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زالی: بیش از ۶۳۰۰ بیمار با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت در گفت وگوی زنده خبری بخش ۱۸,۳۰ شبکه خبر و تهران از بستری بیش از ۶۳۰۰ بیمار با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد.

وی در ادامه گفت:«۱۰۵۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران در شبانه روز گذشته مراجعه کردند. از این تعداد ۸۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها مورد پذیرش قرار گرفتند که ۱۷۰ نفر آنان در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شدند.

نادیده گرفتن طرح محدودیت آمد شد، علاوه بر جریمه با بازگشت مبدا همراه خواهد بود - اسپوتنیک ایران
نادیده گرفتن طرح محدودیت آمد شد، علاوه بر جریمه با بازگشت مبدا همراه خواهد بود

در حال حاضر ۶۳۳۷ بیمار با تشخیص کرونا در بخش‌های عادی و ویژه ۱۰۸ بیمارستان استان تهران بستری هستند که رکوردی بی سابقه در میزان بستری مبتلایان کرونایی در ۹ ماه اخیر بوده و ۱۷۰۲ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین در شبانه روز گذشته ۸۲۰ بیمار از بیمارستان‌های استان تهران ترخیص شدند و ۹۰ بیمار نیز با تشخیص کروناو پیوست آزمایشگاهی PCRمثبت فوت شدند.

بیمارانی که در بخش‌های مراقبت ویژه بستری می‌شوند معمولاً یا با حال بسیار وخیم مستقیماً و در بدو ورود به آی سی یو منتقل می‌شوند و یا این که به دنبال وخیم شدن حالشان از بخش‌های عادی به بخش ویژه منتقل می‌شوند. با توجه به آمار بالا و وخامت حال بیماران بستری در بخش‌های ویژه پیش بینی می‌شود کماکان آمار فوتی‌ها تا سه هفته آینده همچنان بالاست و در بهترین شرایط کاهش مرگ و میر تا سه هفته آینده تجلی نخواهد کرد.

بیشترین مشکل مربوط به ترددهای درون شهری و ترافیک بالای است. متأسفانه ترافیک تهران تغییری نداشته است و فضای شهری پرخطر به خصوص پاساژها ومراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از تراکم بالایی برخوردار هستند و کماکان خطر در تهران بسیار جدی است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала