رواج پدیده دیوارنویسی در شهر تبریز ایران +عکس

© AFP 2023 / Vladimir Zivojinovic / STRХудожники рисуют граффити в Белграде
Художники рисуют граффити в Белграде  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی نسبت به دیوارنویسی‌های اخیر در تبریز و عدم برخورد با مخلان زیبایی شهر واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی‌ست که فرد یا افرادی با اهداف نامعلوم بر دیوارها و درب ترانسفورماتور توزیع برق در اماکن پرتردد تبریز شعار می‌نویسند و از آنجایی که این دیوارنویسی‌های بسیار به چشم می‌خورد کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.
شعارهایی که بر روی دیوار نوشته‌اند: «شلوار تنگ برای زنان گناه است. شلوار گشاد بپوشند؛ نگهداری وسایل گمراه‌کننده حرام می‌باشد. امروز ماهواره است که زنان بی‌حجاب را نشان می‌دهد.»

View this post on Instagram

A post shared by آژانس خبری تبریزمن (@tabrizeman.online) on

کاربران این اتفاق را به دلیل ضعف مسئولان و بی‌توجهی به این مسائل می‌دانند. آنها عنوان می‌کنند انتظار می‌رود متولیان امر با بررسی دوربین‌ها عوامل این حرکات را شناسایی کنند و به آنان بفهمانند کودتا علیه زیبایی بصری شهری و ایجاد هزینه جهت رنگ‌آمیزی شعارهایشان نیز حرام است. این کاربران امیدوارند نهادهای مربوطه نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و مانع تداوم این قبیل کارها در شهر زیبای تبریز شوند.

View this post on Instagram

A post shared by آژانس خبری تبریزمن (@tabrizeman.online) on

برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند بهتر بود نوشته می‌شد زندگی لاکچری و پول‌های میلیاردی مسئولین، خوردن بیت‌المال، اختلاس و دزدی از منابع ملی حرام است. جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند همه چیز در ایران حرام است هر چیزی که مردم را آگاه کند اعم از شبکه‌های اجتماعی، ماهواره حرام است، اما نفس کشیدن انسان‌نماهایی با چنین افکاری حرام نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала