قطر از معاینه اجباری توریست های زن در فرودگاه عذرخواهی کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / قطر از معاینه اجباری توریست های زن در فرودگاه عذرخواهی کرد
قطر از معاینه اجباری توریست های زن در فرودگاه عذرخواهی کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات قطر از معاینه اجباری زنان و گردشگران در فرودگاه پایتخت دوحه ابراز تاسف کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت دولت سلطنتی قطر، این کشور عربی از معاینه اجباری توریست های زن در فرودگاه عذرخواهی کرد. در این بیانیه از وقوع این حادثه ابراز تاسف کرد.

فرودگاه حمد واقع در دوحه قطر - اسپوتنیک ایران
پیدا شدن نوزادی در فرودگاه قطر باعث معاینه زنان حاضر در پرواز شد

کارمندان فرودگاه دوحه نوزادی را در توالت پیدا کردند. پس از آن مسافران از جمله ۱۳ شهروند استرالیا از هواپیما خارج شدند. بدون توضیح، زنان به چندین آمبولانس منتقل شدند و مجبور شدند که تحت معاینه زنان قرار گیرند.

پیش از این، کانال تلویزیونی استرالیا "سون نيوز" اعلام کرد: مسافران حداقل یک پرواز پس از پیدا شدن نوزادی تازه متولد شده در فرودگاه دوحه مجبور به معاینه زنان شدند. این حادثه در تاریخ ۲ اکتبر در فرودگاه بین المللی حمد در دوحه، پایتخت قطر رخ داد. کارکنان فرودگاه نوزادی را در توالت پیدا کردند. پس از آن مسافران از جمله ۱۳ شهروند استرالیا از هواپیما خارج شدند. بدون توضیح، زنان به چندین آمبولانس منتقل شدند و مجبور شدند که تحت معاینه زنان قرار گیرند.به گزارش این کانال استرالیایی، آنها ملزم به درآوردن لباس زیر و بررسی دستگاه تناسلی شدند. این کانال تعداد زنان مورد معاینه را مشخص نکرد. گفته شده است که در میان آنها مسافران هواپیمای قطر ایرویز QR-908 بودند که در مسیر سیدنی بودند.

اکنون مقامات این کشور عربی از وقوع این حادثه ابراز ناراحتی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала