روسیه با موفقیت یک موشک ضد بالستیک جدید را آزمایش کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروی هوافضای روسیه با موفقیت پرتاب آزمایشی موشک جدید متعلق به سیستم دفاع موشکی را انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، این پرتاب آزمایشی در سایت آزمایش ساری-شاگان در قزاقستان انجام شد. طبق گفته سرلشکر سرگئی گرابچوک ، فرمانده یگان دفاع موشكی نیروی هوافضای روسیه ، این پرتاب با  موفقیت انجام شده و هدف فرضی با دقت مقرر مورد اصابت قرار گرفت.

سرلشکر سرگئی گرابچوک گفت: " موشک ضد بالستیک جدید سیستم دفاع موشکی پس از یک سری آزمایشات ، مشخصات مقرر خود را به طور قابل اعتماد ثابت کرده است."

روسیه موشک هایپرسونیک زیرکن را با موفقیت آزمایش کرد - اسپوتنیک ایران
روسیه موشک هایپرسونیک زیرکن را با موفقیت آزمایش کرد

سیستم دفاع ضد موشکی در خدمت نیروی هوافضا  روسیه قرار دارد و برای محافظت در برابر حملات سلاح های تهاجمی هوافضایی در  نظر گرفته شده است.

موشک ضدبالیستیک موشکی است که به سوی موشک بالیستیک و برای انهدام آن در آسمان شلیک می‌شود. موشک‌های ضدبالیستیک یکی از انواع دفاع موشکی هستند که برای دفاع در مقابل اینگونه موشک‌ها به ویژه انواع بسیار دوربرد معروف به موشک بالیستیک قاره‌پیما به کار گرفته می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала