واکنش‌ مقامات به انتقاد آیت الله خامنه‌ای از توهین به رئیس ‌جمهور ایران

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش‌ مقامات به انتقاد آیت الله خامنه‌ای از توهین به رئیس ‌جمهور ایران
واکنش‌ مقامات به انتقاد آیت الله خامنه‌ای از توهین به رئیس ‌جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتقاد آیت الله خامنه‌ای از برخورد برخی مقامات با رئیس جمهور ایران با واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و مشاور حسن روحانی همراه گردید.

به گزارش اسپوتنیک، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران صبح امروز (شنبه) در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونای ایران با انتقاد شدید و صریح از برخی‌ برخوردها با دولت و رئیس جمهور این کشور، اظهار داشت: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به اظهارات رهبر ایران در حساب توئیتری خود نوشت: تبعیت از فرامین الهی رهبر عزیز و ولی امرم را از اوجب واجبات می دانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم می دارم و در چارچوب تکالیف قانونی خود و تدابیر معظم له لحظه ای از احقاق حقوق مردم شریف غفلت نخواهم کرد.

حسام الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور ایران نیز در حساب توئیتری خود نوشت: در سال‌های ۹۲ و ۹۶ که صدای ملت را نشنیدید؛ حداقل در سال ۹۹ سخن رهبری را بشنوید و دست از هتاکی و پرده‌دری و نمایش‌گری بردارید. قوه مجریه را یاری دهید و مشکلات ملی را  از سر راه بردارید. شاید همان‌گونه که به مجلس رسیدید به دولت هم برسید فقط کمی صبر پیشه کنید؛این آسیاب به نوبت است.

​لازم به ذکر است که پیش از این حسام الدین آشنا در واکنش به اظهارات مجتبی ذوالنوری درباره "خارج نشدن استیضاح حسن روحانی از دستور کار" مجلس یازدهم بیان داشته بود که "ایجاد تزلزل در حاکمیت و تضعیف دولت در زمان جنگ اقتصادی از وظایف نماینده‌ای با ۲۰۴ هزار رای نیست".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала