ثبت 28 مرگ پس از تزریق واکسن آنفولانزا در کره جنوبی

© Sputnik / Evgeniy Epanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت 28 مرگ پس از تزریق واکسن آنفولانزا در کره جنوبی
ثبت 28 مرگ پس از تزریق واکسن آنفولانزا در کره جنوبی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک جوان 17 ساله ساکن اینچئون اندکی پس از واکسیناسیون جمعه گذشته درگذشت و پس از آغاز واکسیناسیون رایگان، تعداد کشته شدگان در سرتاسر کشور به اوج رسید.

به گزارش اسپوتنیک، طبق آمار رسمی آژانس کنترل بیماری (KCDA) ، تا ساعت 4 بعد از ظهر 22 اکتبر، در کره جنوبی در افرادی که اخیراً علیه آنفولانزا واکسینه شده اند، 25 مورد مرگ ثبت شده است.

آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه  - اسپوتنیک ایران
آغاز ساخت واکسن جدیدی برای پیشگیری همزمان از کرونا و آنفولانزا در روسیه

در عین حال، در آغاز تنها 12 مورد از این نوع ثبت شده است. یک جوان 17 ساله ساکن اینچئون اندکی پس از واکسیناسیون جمعه گذشته درگذشت و پس از آغاز واکسیناسیون رایگان برای سالمندان بالای 70 سال ، تعداد کشته شدگان در سرتاسر کشور به اوج رسید. مقامات محلی همچنان گزارش مرگ های جدید، عمدتا در میان افراد مسن را گزارش داده است. در مجموع در حال حاضر 28 نفر در کشور پس از تزريق واکسن آنفولانزا در کره جنوبی فوت کردند.

با این حال ، ارتباط بین مرگ و واکسن هنوز تأیید نشده است. 88٪ افراد بالای 60 سال هستند و بسیاری از آنها دارای شرایط پزشکی زمینه ای هستند. زمان مرگ بعد از واکسیناسیون از 12 تا 85 ساعت متغیر است. همانطور که یونگ یونجونگ رئیس KCDA امروز بعدازظهر توضیح داد ، در صورت تشخیص مرگ از یک گروه خاص، واکسیناسیون متوقف می شود.

موسسه پزشکی قانونی دولت قبلاً به پلیس در اینچئون گفته است که علت مرگ یک پسر مدرسه ای 17 ساله که دو روز پس از واکسیناسیون آنفلوانزا درگذشت و باعث ایجاد ترس شد ، مربوط به واکسن نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала