شایعه ازدواج فرزند خسروی آواز ایران با بانوی بازیگر +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAواکنش پسرهنرمند نامدار ایرانی به ادعای احمدی‌نژاد
واکنش پسرهنرمند نامدار ایرانی به ادعای  احمدی‌نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری استاد آواز ایران و شایعه ازدواج وی با همایون شجریان سوژه‌ی رسانه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با درگذشت محمدرضا شجریان خواننده نام آشنای ایرانی تصاویر زیادی از مراسم خاکسپاری وی که با حضور اعضای خانواده، برخی از مسئولین و چهره‌های مشهور و جمعی از مردم در محل آرامگاه فردوسی برگزار شد در فضای مجازی منتشر شد.

View this post on Instagram

A post shared by استان یزد | ostanYazd (@ostan.yazd) on

برخی از این تصاویر به حضور پررنگ سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون اشاره داشتند که همین امر سبب شد که جمعی از کاربران با توجه به شایعه ۳ سال پیش که به دنبال همکاری سحر دولتشاهی و همایون شجریان در «کنسرت نمایش سی» داشتند، ازدواج این دو بار را دیگر مطرح کنند و بر آن تاکید کنند.

View this post on Instagram

A post shared by #حاشیه و #حواشی هنرمندان کشور (@hashiye_va_havashi) on

به دنبال این حواشی غالب کاربران واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند نباید در زندگی دیگران سرک کشید و دخالت کرد و اگر این موضوع شایعه باشد یا حتی حقیقت دلیلی برای اظهارنظر دیگران وجود ندارد. جمعی از کاربران اما معتقدند اگر همایون شجریان و سحر دولتشاهی زمانی که این شایعه‌ها شکل گرفت در برابرش سکوت نمی‌کردند و تایید یا تکذیب می‌کردند، کاربران نمی‌توانستند دوباره در فضای مجازی شایعه‌‌پراکنی کنند و به این ماجرا دامن بزنند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربرانی نیز از اینکه برخی از افراد در حالیکه استاد آواز ایران از دنیا رفته است و خانواده‌ی او در شرایط سختی بسر می‌برد دست به چنین اقداماتی نابجایی می‌زنند، اظهار تاسف می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by _sahardolatshahi (@_sahardolatshahi) on

گروه دیگری از کاربران امیدوارند این موضوع حقیقت داشته باشد و عنوان می‌کنند هر دو بسیار برازنده هم هستند. برخی از کاربران اما با اطمینان عنوان می‌کنند که این اتفاق حقیقت دارد و سحر دولتشاهی را خوش‌شانس می‌خوانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала