دختر هندی توانست بدون دانستن زبان برنده جایزه بزرگترین شوی خوانندگی هند شود

© AP Photo / Manish Swarupدختر هندی توانست بدون دانستن زبان برنده جایزه بزرگترین شوی خوانندگی هند شود
دختر هندی توانست بدون دانستن زبان برنده جایزه بزرگترین شوی خوانندگی هند شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آریاناندا بابو، خواننده 12 ساله یادگیری آواز را از دو سالگی شروع کرده است اکنون به زبان های مختلف آواز می خواند در بسیاری از کنسرت های موسیقی کلاسیک زنده و مسابقات نیز برنامه اجرا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آریاناندا بابو، خواننده 12 ساله یادگیری آواز را از دو سالگی شروع کرد و مشوق های او در این کار پدر و مادرش که معلم موسیقی در مدرسه هستند بودند. امروز او به زبان های مختلف آواز می خواند در بسیاری از کنسرت های موسیقی کلاسیک زنده و مسابقات نیز اجرا کرده است.

با توجه به اعتماد به نفسی که آریاناندا بابو آهنگ های هندی را می خواند، کسی نمی تواند شک کند که این کودک 12 ساله اهل ایالت کرالا در جنوب هند کاملاً به این زبان مسلط نباشد.

وی پس از اینکه توانست جایزه بزرگترین شوی خوانندگی هندی را کسب کند گفت: "اگر علاقه مند به خوانندگی هستید، می توانید موانع زبان را پشت سر بگذارید و با سخت کوشی به کارهای غیرممکن را انجام دهید. من تمرکزم بر این بودم که بهترین تلاش خود را بکنم و این راز من بود که باعث پیروزی من شد."

​وی در پاسخ به این سال که چگونه موفق شد به زبان هندی بدون اینکه زبان بلد باشد آواز بخواند، اظهار داشت: "این بزرگترین چالش بود اما مربیان من در این زمینه با ساده سازی این کار را برایم آسان کردند. مادرم نیز با نوشتن متن آهنگ هندی به زبان مالایالامی به من کمک کرد تا بتوانم درک کنم. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала