گم شدن ۱۰ میلیارد پول اسپانسر باشگاه استقلال

© Photo / IRNAگم شدن ۱۰ میلیارد پول اسپانسر باشگاه استقلال
گم شدن ۱۰ میلیارد پول اسپانسر باشگاه استقلال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۱۰ میلیارد تومان پول دریافت شده از یکی از اپراتورهای تلفن همراه توسط باشگاه استقلال تا کنون صرف پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی آبی‌پوشان تهران نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، هیئت مدیره باشگاه استقلال در بیانیه روز چهارشنبه خود درباره برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، در بین دلایل خود به پرداخت نشدن مطالبات وینفرد شفر و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان اشاره کرده بود.

استقلال برای بازگشت استراماچونی پیشنهادی بالا داده است - اسپوتنیک ایران
استقلال برای بازگشت استراماچونی پیشنهادی بالا داده است

این در حالی است که باشگاه استقلال از یکی از اپراتورهای تلفن همراه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان دریافت کرد و هیئت مدیره و همچنین مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سعادتمند خواسته بودند که این پول صرف پرداخت بدهی میلیچ، دیاباته و طلب شفر شود، اما این اتفاق رخ نداده است.

خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: برخی از اعضای هیئت مدیره از این اتفاق بسیار ناراحت هستند که چرا با وجود پولی که تهیه شده بود، مطالبات هروویه میلیچ، شیخ دیاباته و بخشی از طلب وینفرد شفر پرداخت نشده است. این مسئله اختلافات بین هیئت مدیره و سعادتمند را به دنبال داشت و یکی از دلایل برکناری او از مدیرعاملی باشگاه استقلال شد.

با ابهاماتی که در نحوه هزینه ۱۰ میلیارد پول اشاره شده، به وجود آمده، قرار است نهادهای نظارتی وارد عمل شده و به بررسی موضوع بپردازند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала