نخستین مناظره ترامپ و بایدن به پایان رسید

© AP Photo / Matt Rourke / Patrick Semanskyاولین مناظره ترامپ و بایدن به پایان رسید
اولین مناظره ترامپ و بایدن به پایان رسید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور جمهوری خواه و جو بایدن رقیب وی از دموکرات ها ، روز سه شنبه در اولین مناظره در اوهایو با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک در مناظره میان بایدن و ترامپ، نامزدها دائماً حرف یکدیگر را قطع می کردند و از زبان غیر پارلمانی استفاده می کردند، که در بحث های قبلی مشاهده نشده بود.

به یادماندنی ترین عبارات غیر پارلمانی که بایدن به ترامپ زد: "سکوت کن مرد" ، "همه می دانند که او دروغگو است" ، "ادامه بده ، مرد!" - این فقط چند مورد از صحبت های یک دموکرات به مخالف خود بود. وی همچنین رئیس جمهور را "دلقک"، "توله سگ پوتین" و "نژادپرست" خواند.

ترامپ یا بایدن؟ ایران و سیاست خارجی آمریکا بعد از انتخابات  - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ترامپ یا بایدن؟ ایران و سیاست خارجی آمریکا بعد از انتخابات

ترامپ ساکت نماند و به بایدن گفت که "هیچ چیز هوشمندانه ای در وجود خود ندارد". وی همچنین نامزد دموکرات را "شماره دو" نامید که به زبان عامیانه آمریکایی به معنای مدفوع است.

نامزدها دائماً حرف یکدیگر را قطع می کردند و یکدیگر را به دروغگویی متهم می کردند. میزبان کریس والاس مجبور شد از هر دو آنها بخواهد تا به او فرصت دهند تا سوالات بیشتی را مطرح کند و حرف یکدیگر را قطع نکنند ، اگرچه این درخواست ها گاهی اوقات شنیده نمی شد.

یش از این ، ترامپ گفته بود که در صورت شکست ممکن است نتایج انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرد. جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ اعلام کرده بود که در اینصورت ارتش "ترامپ" را از کاخ سفید "بیرون خواهد کرد". بایدن همچنین اعلام کرده است بحث درباره اینكه ترامپ ممكن است نتایج انتخابات را به رسمیت بشناسد یا خیر ،  برای انحراف افکار صورت می گیرد و ترامپ می خواهد توجه را از مشكلات ویروس كرونا و بیكاری در كشور منحرف كند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود ، رئیس جمهور فعلی دونالد ترامپ برای دوره دوم حکومت نامزد شده و با جو بایدن نامزد 77 ساله حزب دموکرات مبارزه خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала