کنایه قالیباف به روحانی در خصوص "مرگ بر آمریکا"

© Sputnik / Evgeniy Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر کنایه قالیباف به روحانی در خصوص "مرگ بر آمریکا"
کنایه قالیباف به روحانی در خصوص مرگ بر آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به اظهارات اخیر رئیس جمهور این کشور درباره "منشا تمام مشکلات مردم ایران"، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با طعنه به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره "منشا تمام مشکلات مردم ایران"، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا جز کار، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم نیست.

روحانی: مردم بخاطر مشکلات کاخ سفید را نفرین کنند - اسپوتنیک ایران
روحانی: مردم بخاطر مشکلات، کاخ سفید را نفرین کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در آیین افتتاح نمایشگاه دایمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوا و فضای سپاه بیان داشت: نمایندگان مجلس یازدهم هرگز به حاشیه‌هایی که در مجلس به ناحق برای آنها ایجاد می‌کنند و افرادی که خود اهل کار نبوده و اکنون قصد دارند کوتاهی‌های خود را به گردن دیگران بیندازند توجهی ندارند. شعار مرگ بر آمریکا جز کار، تلاش و خدمت‌رسانی به مردم نیست و لحظه‌ای از ذهن نمایندگان مردم در خانه ملت خارج نمی‌شود. مجلس یازدهم تمام سعی خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار می‌گیرد.

پیش از این حسن روحانی در سخنرانی خود در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اعلام داشته بود: مردم برای کمبود و مشکلات اگر می‌خواهند لعن و نفرین کنند، این لعن و نفرین آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است. کسی به مردم آدرس اشتباه ندهد. کسی به خاطر منافع سیاسی و جناحی آدرس غلط ندهد، آدرس درست واشنگتن دی سی کاخ سفید است. منشا تمام مشکلات مردم از صهیونیست، ارتجاع و تندروهای آمریکاست، امروز فرمانده این کار در آمریکاست و دارد علیه مردم ایران جنایت می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала