آلمانی ها از ورود "تسلا" به اروپا جلوگیری می کنند

© Photo / Tesla آلمانی ها از ورود "تسلا" به اروپا جلوگیری می کنند
آلمانی ها از  ورود  تسلا به اروپا جلوگیری می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری بلومبرگ می نویسد آلمانی ها با احداث کارخانه وسایل نقلیه الکتریکی شرکت امریکایی تسلا در آلمان مخالفت نموده و به این ترتیب راه ورود ایلان ماسک، میلیاردر مشهور به اروپا را مسدود کردند.

به گزارش اسپوتنیک،   منظور کارخانه در حال ساخت در منطقه براندنبورگ آلمان است. قرار بود  این کارخانه باید اولین کارخانه این تولید کننده آمریکایی در اروپا شود و تولید خودروهای الکتریکی را در تابستان 2021 آغاز کند. با این حال ، این پروژه با مقاومت ساکنان محلی و مدافعان محیط  زیست روبرو شد  که بیش از 400 شکایت از تسلا  را مطرح کرده اند.

ماسک تمام دارایی های خود را می فروشد - اسپوتنیک ایران
رئیس شرکت تسلا اموال خود را می فروشد

آنها از احتمال افزایش ترافیک حمل بار ، جنگل زدایی در مقیاس گسترده برای پاکسازی محل ساخت و ساز ناراضی بوده و همچنین به خاطر  کاهش منابع آب به دلیل احداث یک کارخانه بزرگ در نزدیکی محل زندگی خود ابراز نگرانی می کنند. مردم محلی می گویند این منطقه در حال حاضر نیز به دلیل خشکسالی  دچار  کمبود آب است.

روز چهارشنبه ، 23 سپتامبر ، شهرداری محلی جلسات رسیدگی به شکایات مربوط به پروژه تسلا را با شرکت ساکنان محل ، نمایندگان شرکت تسلا  و ادارات مسئول رسیدگی به وضع محیط زیست و منابع آب آغاز کرد. اگر تسلا مجوز دریافت نكند ، مجبور خواهد شد کارهای ساخت و ساز را متوقف كرده و سازه های برپا شده تا به حال را برچیند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала