حذف نام مولف اصلی کتاب درسی دانش‌آموزان +ویدئو

© Fotolia / Chekunov Alexandrدرس "شهید حججی" در کتاب های درسی دانش آموزان
درس شهید حججی در کتاب های درسی دانش آموزان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نام فردوس حاجیان از روی کتاب‌های درسی حذف شده است!

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه همه مشغول به انتقاد به حذف تصویر دختران از روی کتاب درسی هستند، فردوس حاجیان ادعا کرده است که نام او که مولف کتاب درسی دانش‌آموزان است به کلی از کتاب ریاضی سوم دبستان حذف شده است.

او نویسنده اصلی کتاب درسی در نظام نوین آموزشی اول دبستان وششم دبستان می‌باشد.

View this post on Instagram

نظر شما چیه؟

A post shared by بازیگران پلاس➕ (@bazigaranpluss) on

فردوس حاجیان در ویدئویی عنوان کرده است که تیم تالیف باید این سیاست‌ها را از خود دور کند. کتاب درسی تغییری نکرده است بلکه فقط نام من و عکس دختران از روی آن حذف شده است. او معتقد است که باید نگران آینده فرزندان ایران باشیم. 

این در حالی است که این مولف، محقق که به عموفردوس مشهور بوده است در آموزش و پرورش ایران بسیار زحمت کشیده است و حتی از سمت بیل گیتس نیز پیام تبریک دریافت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Ferdos Hajian فردوس حاجيان (@ferdoshajian) on

گفته شده است که ردوس حاجیان پاشاکلایی آموزگار و نویسنده کتاب‌های درسی است که بیشتر به عنوان مجری و مبتکر برنامه تلویزیونی «شهرک الفبا» در صدا و سیما شناخته می‌شود. وی از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۸ در زمان اصلاحات رئیس دانشکده هنر و معماری و از اردیبهشت سال ۱۳۹۲ تا آذر ۱۳۹۳ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود. او از مجروحان شیمیایی جنگ ایران و عراق است.

View this post on Instagram

A post shared by Ferdos Hajian فردوس حاجيان (@ferdoshajian) on

او معلم صلح و معلم مهربانی هاست و علیرغم خوانش ناعادلانه تعداد معدود و محدودی از منتقدان که بدون هیچ اسنادی، این معلم نام آور جهانی را مورد هجمه ناعادلانه قرار می دهند، او خود را عمو فردوس فرزندان ایران و کودکان جهان می داند . 

View this post on Instagram

A post shared by اخبار لحظه ای سینما و تلویزیون (@cinemanovin) on

بسیاری از کاربران معتقدند که با نحوه تدریس متفاوت ایشان در تلویزیون بسیار کیف کرده و معتقدند که مفید بوده است. به گفته آنها حتی اگر نام او از همه جا حذف شود در قلب های دانش آموزان قدیم و مردم زنده است. 

عده ای از کاربران عنوان کردند که قدرت‌طلبان دیگر هیچ آزاده‌ای را برنمی‌تابند. گروهی از کاربران نیز امیدوارند که او زودتر سلامتی خود را بدست آورد و دوباره عموفردوس دانش‌آموزان شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала